Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka nyppivät haarahiuksia päästään?

Vierailija
26.05.2011 |

Minulla on ollut jo lapsuudesta alkaen tapa, että tutkin onko hiuksissani haaroja. Joo, ne on ollut aina pitkät. Käyn kyllä kerran vuodessa tasoittamassa... Tiedän, se on harvoin.

Mutta jos istahdan jonnekin, alan heti tutkia hiuksiani ja revin haarahiuksia. Kesällä saatan istua partsilla tai mökin kuistilla ja leikkailla niitä pikkusaksilla. Mutta yleensä vaan otan haaran käsiin ja vedän molemmista haaroista kunnes toinen irtoaa. Sitten jatkan... Kunnes joku tulee pyytämään jotain tai häiritsemään.

Onko muita joilla on tämä ruma tapa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia ei ole kenenlläkään muulla, ainakaan av:lla

Vierailija
2/5 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus teen tuota. Enemmän kuitenkin pikkusaksilla, tai siten että katkaisen hiuksen sormilla haaran yläpuolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo minusta mitenkään ruma tapa ole. Ainakaan jos vertaa nenänkaivamiseen tms

Vierailija
4/5 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus leikkelen niitä. Mulla on haarahiukset kyllä vähentyneet huomattavasti, kun oon alkanut käyttää hiuksiin jätettävä hoitoainetta.

Vierailija
5/5 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn kampaajalla ehkä puolen vuoden välein ja olen kerran eläissäni löytänyt kaksihaaraisen hiuksen päästäni. Kampaajan mukaan mulla tosin on harvinaisen terveet hiukset.