Kamala sotku!!
En jaksa siivota, vaikka molemmat lapset (2v ja vauva) nukkuvat yhtä aikaa.
Tiskivuori ja pyykkivuori ja leluvuoret odottavat mutta tämä mamma dataa..
Antakaa nyt potkua persuksiin että saisin kodin kuntoon taas..
Kommentit (8)
Juoppa kuppi kahvia rauhassa, tai oikeastaan kahvin tippuessa mene laittamaan pyykkikone päälle, sitten ne on pakko laittaa kuivumaankin :)
Hophop!
Uskomatonta.
Kuten mulla, jos joku asia häiritsee, tarttuu toimeen ilman mutinoita.
ei varmaan jaksakaan kauan, vei se rikkinäisen pyykkikoneenkin aika pian kierrätyskeskukseen joten eiköhän tämäkin kodinkone pistetä toimimattomana vaihtoon melko pian :D
jep ei ne karkaa mutta vaikka tekee samat hommat joka päivä niin aina ne vaan on edessä uudestaan, yllätysyllätys. Kaipais välillä jotain puuhaa jonka voisi saada valmiiksi ja ihailla aikaansaannosta vielä viikonkin päästä..
jep ei ne karkaa mutta vaikka tekee samat hommat joka päivä niin aina ne vaan on edessä uudestaan, yllätysyllätys. Kaipais välillä jotain puuhaa jonka voisi saada valmiiksi ja ihailla aikaansaannosta vielä viikonkin päästä..
mä olen kevään aikana tehnyt kasvimaan, istuttanut marjapensaita ja oari omenapuuta. Ja kukkapenkkejä hoidan tietty, niitä saa katsella koko kesän.
Tai tee jotain käsitöitä, maalaa, remontoi? Ei mitään kallista, jotain ihan pientä.
Astiat palasiksi ja roskiin. Käske miehen viedä pyykit pesulaan ja naulaa keinuhevonen lattiaan ja tunge pehmolelut patterin taa.
Tai oikeestaan mun pitäis pakata viikon päästä olevaa muutoa varten, mutta ei nappaa. Ja tästä vähäisestä pakkaamisesta on jo tullut kamala sotku, mikä pitäisi siivota...
ei vaan jaksa.