Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö mennä päivystykseen ?!

Vierailija
25.05.2011 |

Minullaherpes oireilee nyt ensimmäistä kertaa ja vessassa käyminen on yhtä tuskaa ja en siellä uskall edes käydä, itkuä vääntäen olen tähäna sti käynyt ja koitellut vältellä. Tajusin juuri että kirvely jatkuu niin kauan kun minulla noita herpesrakkuloita on alapäässä, sehän voi olla jopa viikko vielä? Mistäs sen tietää. lääkärissä silti olen käynyt tänään, sain Aclovir lääkettä.

Mietein vain että pitäisikö mennä päivystykseen näistä virtsakivuista? Vai mistä apu ongelmaan?!

ja ei veden suihkuttelu auta yhtään koska se vesi kirvelee samalla tavalla.

Tämä on yhtä tuskaa!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se puuduttaa rakkulat. Tosin geelin laitto ei miellyttävää, mutta sitten helpottaa kun vaikutus alkaa.

Tarvitset reseptin geeliin, joten soita päivystykseen ja kerro vaivasi. Todennäköisesti lääkäri voi kertomasi perusteella laittaa puhelinreseptin (jos paikkakunnallasi on 24h apteekki), varsinkin kun olet tänään jo käynyt lekurilla (ja jos julkisessa terveydenhuollossa, niin näkevät käyntitekstit päivystyksessä). Ovat vain tyytyväisiä, kun et mene sinne keskellä yötä ruuhkauttamaan päivystyspistettä.

Jos teillä ei enää ole apteekit auki, saat geeliä todennäköisesti päivystyksestä kun vain pyydät (ellet sitten asu jossain ihan perähikiällä, jonka "päivystyspisteestä" löytyy tasan ne buranat ja laastarit).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi