Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko käynyt/aiotko käydä Kirjamessuilla?
29.10.2005 |
Ajattelin mennä huomenna.
Mitäköhän siellä kannattaisi tehdä? Käydä kuuntelemassa kirjailijoita vai kierrellä kirjahankinnat mielessä?
Mikä on hintataso siellä - samako kuin kaupoissa?
Kommentit (2)
ostin pari kirjaa -20 % alennuksella. Kuuntelin muutamaa keskustelua ja lopun ajan vain katselin eri kustantamoiden uutuuksia. SKS:n osastolla kävin mm katsomassa uutuudet.
Veikkaan että huomenna on aika ruuhkaista. Kannattaa varmaan mennä aika aikaisin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kiinostaisi tutustua sellaiseen kirjallisuuteen jota ei ole yleensä niin helposti saatavilla. Esim. SKS.n osasto olisi kiinostava.