kummilapselle tulossa hirveä nimi!!!
Minusta on tulossa kummi parhaan ystävän lapselle, ja ystävällä on ihan järkyttäviä nimiehdotuksia... nyt viimeisin, mihin he ovat päätyneet on Saini Selina. Voitteko kuvitella?! Hän haluaa todella harvinaiset nimet. Mä en tiedä kehtaanko sanoa suoraan, en ymmärrä miksi väkipakolla pitää etsiä niin erikoinen "mukahieno" nimi.
Kommentit (14)
Seuraavaksi odotettavissa on puhelu, jossa ap:lle ilmoitetaan, ettei häntä halutakaan kummiksi..
Niin että sinut voi tunnistaa. Joten huono provon yritys.
ja päätyvät tänne av:lle lukemaan tulevan kummin kauhisteluja.
Kiva ja omaperäinen nimi.
Huoh. Toivottavasti ystäväsi tajuaa laittaa kummin vaihtoon ennen ristiäisiä...
Mutta sinä olet todella törppö kun tulet tänne asiaa huutelemaan. Toivottavasti lapsen äiti lukee kirjoituksen...tai oikeastaan enpä toivokaan sitä.
Tiedät varmana, että jokainen valitsee vauvalleen nimen,josta itse tykkää. Miten voit kutsua itseäsi edes ko. lapsen äidin ystäväksi tuollaisen aloituksen jälkeen? Toivottavasti olet provo.
Tiedän ettei hän netissä surffaile, koska heillä ei tietokonetta edes ole, ja on tosiaan äitiyslomalla. Kukaan muu ei nimestä tiedä kuin me kummit.
Mä en ole rumempaa nimeä kuullut, tuskin ikinä tulen tollaseen tottumaan. Heillä oli toinen nimivaihtoehto Seela Elina (toinen nimi suvusta) mutta se oli heistä liian tavallinen.
mielestäni kivoja nimiä! Sä vain et ole kummiuden arvoinen ihminen, etkä oikea ystävä, vaan takanapäin pahaa puhuva ilkimys. Toivottavasti ymmärrät mennä itseesi.
kerrohan oma nimesi ni mekin voidaan kertoa siitä omat mielipiteemme. mitä luultavammin osa ei tykkää sinun nimestä ja osa taas tykkää... ihme asiasta pitää vinkua.
Harvinainen, muttei liian erikoinen.
Itse asiassa molemmat nimet ovat vanhoja nimiä, eivätkä mitään uusia, esim. mieheni isoäiti oli Selina, ja Selina tulee meillekin, jos joskus saamme tyttären.
Ja ap: olet hirvittävän tyhmä ja ääliömäinen ihminen!
Vaikkei ystävälläsi ole nettiä, on ihan mahdollista, että hän saa tietää tästä älyvapaasta kirjoittelustasi. Mietipä sitä.
koska asiahan suorastaan kuuluu sulle tosi paljon!