Olisikohan tosi rehtiä ostaa alkoholistille joululahjaksi...
kopallinen kossua ja toivoa perään, että juo sen sitten kerralla, ja että se kaikki on sitten kerrasta poikki, ettei kenenkään tarvi enää kitua...
Kommentit (5)
Alkkiksen ominaisuudessa voin sanoa, että meilläkin on tyylitaju. Vain raparaparapajuoppo juo kossua. Minulle ostettuna sellainen juoma menisi hukkaan. Juon viiniä, konjakkia sekä joitakin drinkkejä. KOSSU ei kuulu sivistyneisiin tapoihin. Ja joo, lapseni ovat jo tarpeeksi isoja, ettei kukaan kärsi alkoholismistani. Ja aion nauttia viinasta vielä monta vuotta.
Vierailija:
Alkkiksen ominaisuudessa voin sanoa, että meilläkin on tyylitaju. Vain raparaparapajuoppo juo kossua. Minulle ostettuna sellainen juoma menisi hukkaan. Juon viiniä, konjakkia sekä joitakin drinkkejä. KOSSU ei kuulu sivistyneisiin tapoihin. Ja joo, lapseni ovat jo tarpeeksi isoja, ettei kukaan kärsi alkoholismistani. Ja aion nauttia viinasta vielä monta vuotta.
Sellasta paskaa kirjotat!Lapset isoja ja ei kärsi????Olen kuule yli 30-v ja tasan kärsin isäni alkoholismista.
Mutta sähän oletkin alkoholisti, he ovat selittelyn mestareita.
Jännää. Mutta me mennäänkin onneksi miehen sukulaisiin jouluna, joten ei tarvitse murehtia näitä siis isommin...
Oikeesti tietenkään ei, mutta tiedän sun fiilikset..
ei takuulla tiedä mitä puhuu. Mun vanhemmat ovat molemmat työssäkäyviä mutta siihen se " normaali" elämän piirteet sitten loppuukin.. He muuttivat jokin aika sitten erilleen ja juominen on molemmilla vain pahentunut. Se on näin aikuiselle lapsellekkin kamalaa katsottavaa. Mitään en voi tehdä heitä auttaakseni, kaikkea olen jo yrittänyt. Mutta asia vain on niin että tässä maassa jokainen täysi-ikäinen saa juoda itsensä hengiltä, jos näin on päättänyt, ilman että kukaan pystyy asiaan puuttumaan.
Karmeaa seurattavaa tämä onkin, ikinä en ostais mitään alkoholia kummallekkaan. Ihme kun pystyvät edes jotenkin töissä käymään. Isäni tiedän ainakin olevan töissä myös kännissä, (metalliala) enkä äidistänikään mene takuuseen (hoitoala). Kauhea ajatellakkin että he voivat aiheuttaa vaaratilanteita muille ihmisille! En ymmärrä miksi työnantajat paapovat alkoholisteja?
Tosiaan, kuolema näille ihmisille tulee kuitenkin, niin mikäs siinä jos tulis vaikka nopeammin.... =/ Eipä tarttis maha huolesta kuralla pelätä enää sen päivän tulevan, jolloin joudun hautaamaan vanhempani. Heistä olen jo joutunut luopumaan, tai oikeammin he ovat vaihtaneet minut ja lapseni, pullon henkeen... =(
Enkä ole ap muuten. Aplle terkut!