Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh huh mitä kuulin tänään..

Vierailija
24.05.2011 |

Siis ei päivää mihin tää maailma on menossa. Oli sukujuhlat tänään, kuulin niin järkyn tarinan sukulaistytöstä ettei mitään rajaa.

Tämä perhe on jäänyt mulle aika vieraaksi, ovat miehen sukua.

Tää perheen äiti jätti perheensä (miehensä, tytön ja vanhemman pojan) kun lapset oli tosi pieniä. Tyttö taisi olla kolmen tai neljän vanha silloin. En ole koskaan tätä naista ees tavannut, siis ONNEKSI jos saan sanoa...

Mies alko sitten juoda, just sellanen tuurijuoppo joita Suomi on täynnänsä. Lapset oon tavannut pari kertaa kun miehen suku on niin välittävää, että yrittivät pitää paljon yhteyttä. Tosi ihana tyttö, poika oli ihan pienenäkin tosi villi (kuulemma on edelleen..), mutta en oo heitä vuosikausiin nähnyt.

Tää tyttö oli just sellanen että koko suku povasi siitä jotakin tosi pärjäävää. Hirveän kohtelias ja kiltti ja mukava, ei missään näkynyt että äiti olisi lapsena jättänyt (toisin kuin pojassa).

NO, nyt sitten kävi ilmi että perheellä on ollut tällainen "perheystävä", joku yksin asuva naapurin täti joka auttoi aina kun mies lähti omille teilleen viinan perässä.. On siis tyttöä jonkun 16v vanhempi ja tosiaan ollut varsinkin tämän pikkutytön "paras ystävä" ihan pienestä asti.

Nyt pikkutyttö on jo aikuinen, 19v, ja kuulemma SEURUSTELEE tämän "naapurintädin" kanssa......

että löytyy niitä pedofiilejä näemmä naisistakin.

Ällöttää ajatellakin sitä herttaista tyttöä ja jotakin aikuista naista joka on tytöstä vuosikausia pitänyt "huolta"!

Suku on tietenkin ihan raivoissaan mutta mitään asialle ei mahda kun tyttö on täysi-ikäinen ja mitään todisteita mistään ei ole...

hyi helvetti suoraan sanottuna. :(((((

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää ihminen on siis ollut tiiviisti paikalla siitä lähtien kun tyttö on ollut 3-vuotias..

jotenkin tosi sairasta sitten "myöhemmin" alkaa seurustella..

ja onhan toi ikäerokin vähän puistattava.

ap

Vierailija
2/13 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niin kuin Woody Allen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika karmivaa tosiaan :D

Vierailija
4/13 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on... hyi.

Vierailija
5/13 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh lisää ja vielä paljon lisää oletuksia ja HUH HUH!

NO; sit mä juoksin av-palstalle ja kehittelin vähän lisää, että tuliko hyvä soppa nyt, oottekste ihan ett HUH HUH!!

Vierailija
6/13 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi anteeksi kun en osaa kirjoittaa niin että sinulleki 7 kelpais..

En oo tyttöä itse pariin vuoteen nähnyt niin siksi on KUULEMMA koska kuten sanoin olin sukujuhlissa ja siellä tuon kuulin!!

kyllä mun mielestä tuossa vähän voi olettaakin kun taustat tietää.. :( ja kun itse ei asialle mitään mahda, pakko purkaa johonkin!

ap

Vierailija
7/13 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma sitä ja kuulemma tätä ja vielä yksi

huh lisää ja vielä paljon lisää oletuksia ja HUH HUH!

NO; sit mä juoksin av-palstalle ja kehittelin vähän lisää, että tuliko hyvä soppa nyt, oottekste ihan ett HUH HUH!!

Ja vielä pari HUH HUH!:hia perään.

Vierailija
8/13 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuossa oo luultavasti mitään pedofiiliä. Jos se nainen ois pedofiili niin ei se ois kiinnostunut seurustelemaan 19-vuotiaan kanssa vaan ois kiinnostunut yhä lapsista. 19-vuotias on aikuinen. On tuo silti kyllä noin muuten aika outoa, vaikka en ihmettele kyllä miksi nuo molemmat ovat kiintyneet toisiinsa. Ehkä molemmat sattuivat vain sitten olemaan lesboja, muuten heidän suhde olisi varmaan vain pysynyt ystävyyssuhteena

Vierailija
9/13 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kylän juoruakkoja? Hymy tulee ihan huulille kun ajattelee millä paatosella tätä olet kirjoittanut.

Vierailija
10/13 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitten sukujuhlilla juoruilette, jep jep :}

Vierailija
11/13 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jätä toisten asiat rauhaan. Kirjoitat täällä oletuksia tuttavien asioista.

Onko mielestäsi fiksua ja hyvää käytöstä?

Vierailija
12/13 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tytöllä on hyvä parisuhde tämän naisen kanssa. Äidin menetys ja juopotteleva isä ei anna hyviä lähtökohtia ihmissuhteisiin.

Hyvä, että joku katsoi aikoinaan lasten perään kun isä juopotteli, kun suvusta ei näytä olevan kuin paheksuntaan.

En näe miten tytön suhde estää hänen "pärjäämistään".

Kukaan ei ole "kiltti ja hyväkäytöksinen" koko ikäänsä, onneksi. Ennemmin tai myöhemmin sitä alkaa toimia oman päänsä mukaan, elämään omaa elämäänsä, vaikka se ei aina muita niin miellyttäiskään.

Vierailija
13/13 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sinun tyylisesi ihmiset puhuvat tyyliin "kuulin tänään". Sitten kun asianomainen, josta olet paskaa puhunut, kysyy aiheesta sinulta, esität suu ymmyrkäisenä tietämätöntä ja laitat puheet muitten piikkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme