Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko outo kun haluaisin että mies olisi aina mukana?

Vierailija
24.05.2011 |

Haluaisin ottaa miehen mukaan aina jos on illanviettoa kavereiden kanssa. Jos menen ulos naiskavereiden kanssa, varsinkin sinkkujen, täytyy koko ajan selitellä kaikille että olen varattu ja juu mies odottaa kotona ihan totta! Ongelma on siinä että varsinkin nämä sinkkuystävät kutsuvat yleensä vain naisia eikä miehiä ole kutsuttu:( En haluaisi jättää mun miestä yksin kotiin odottelemaan. Kuitenkin tekstaillaan sitten koko ilta ja ikävää kun toinen odottaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin tykkään, kun mun mies on mukana illanvietoissa, mutta joskus hänetkin "pitää" jättää kotiin. Kaikki naiset eivät tykkää, että jollain on mies mukana, kun pitäs olla tyttöjen ilta.

Vierailija
2/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.Miehesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko juuri aloittaneet seurustelun? Toiset vaan on niin kiinni toisessa, muttei se välttämättä ole hyväksi. Itse en ymmärrä alituista tekstarien laitteluakaan :)

Vierailija
4/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies haluaisi myös tulla aina mukaan.

ap

oletteko juuri aloittaneet seurustelun? Toiset vaan on niin kiinni toisessa, muttei se välttämättä ole hyväksi. Itse en ymmärrä alituista tekstarien laitteluakaan :)

Vierailija
5/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihanaa mennä kavereiden kanssa ilman ukkoa.

Vierailija
6/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät miehesi kanssa symbioosissa ettekä ole vielä saavuttaneet aikuista parisuhteen tasoa.

Vierailija
7/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen seurustellut mieheni kanssa 6 vuotta ja edelleen ollaan kun paita ja peppu. Aina mennään yhdessä tai ei ollenkaan (molempien tahdosta)

Vierailija
8/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tylsiä ilman miestäsi.

Itse olen ollut mieheni kanssa jo 18 v ja en lähtisi naisporukassa oikeastaan mihinkään.

Viihdymme mieheni kanssa niin hyvin, että esim. etelään lähden kaikkein mieluiten mieheni kanssa.

Tyttöporukassa en sinne lähtisi kikattelemaan ollenkaan. Olemme erilaisia ja jokainen tehköön niin kuin itse tykkää.

Vierailija
9/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ovatko noi sun kaverisi ollenkaan oikeita kavereitasi,kun haluat vain kevyttä rupattelua heidän kanssaan oikean keskustelun sijaan? Koska siihenhän se johtaa, jos otat kaveritapaamiseenkin aina miehesi mukaan - ei kukaan halua kertoa henkilökohtaisia asioita sinun miehellesi, jonka kaveri ei ole! Sama jos kaverisi ottaisi kaikkiin tapaamisiin mukaan siskonsa, veljensä, mummonsa tai työkaverinsa - mieti miltä se sinusta tuntuisi. Taatusti alkaisit jossain vaiheessa miettiä, miksi kaverisi toimii niin ja tulisit siihen johtopäätökseen, että ei hän oikeasti edes halua tavata.

On tosi kiusallista, kun on näitä ihmisiä jotka ei voi tulla minnekään ilman miestään. He eivät näytä edes tajuavan, millaisen kuvan itsestään antavat, kun raahaavat miestään mukanaan kuin pikkutyttö turvariepua.

Vierailija
10/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellä ärsyttävää, jos lähdetään kaveriporukalla liikkeelle ja sitten yksi raahaa miehensä mukaan. En halua jakaa omia asioitani kaverini miehen kanssa vaan ainoastaan kavereitteni. Siinä sitten puhutaan niitä näitä koko ilta, eikä mistään henkilökohtaisista.

Vierailija
11/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miestä mukanaan raahaavat naiset ovat todella rasittavia tapauksia. Ei ole ollenkaan hauskaa sopia tyttökaverien kanssa tapaamisia, kun jonkun on pakko rontata se siippa paikalle ihmettelemään sivusta. Ja sitten pusutellaan ja kuherrellaan siinä muiden nähden, lapsellista touhua. On muutenkin kiusallista puhua henkilökohtaisista asioista, kun joku "ulkopuolinen" on kuuntelemassa.

Itse jätän aina oman mieheni kotiin kun on sovittu tyttöjen tapaaminen. Samoin minä en halua tunkea mukaan miesten iltoihin. Kahdestaan viihdytään kuitenkin hyvin.

Vierailija
12/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lähteekö ap aina mukaan kun miehellä on menoja?

Ei nimittäin varmasti miehen kaverit ole kovin ilahtuneita kun paikalla on puolituttu ihminen. Ei ainakaan minun mieheni kaverit tykkäis, jos änkeäisin mukaan heidän yhteisille purjehdusreissuille tai saunailtaan.

Vierailija
13/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tekstareiden lähetteleminen pitkin iltaa on vähintäänkin säälittävää, saati sitten kotona surkeana kykkiminen, kun toinen on kavereiden kanssa. Luulisi olevan omakin elämä molemmilla, töitä, harrastuksia, kavereita, kotihommia jne, mitä nyt normaaleilla ihmisillä yleensä on.

Vierailija
14/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuinen ihminen kestää illan ilman miestään, ystäviensä seurassa :) Sitäkin mukavampi päästä taas seuraavana päivänä miehen viekkuun, vai mitä ;) Plus, kuten edellä jo todettu, ne sinkkuystäväsi, jotka eivät ehkä ole omasta tahdostaan sinkkuja, eivät todellakaan mielellään katsele kuherteluanne tai kerro juttujansa miehellesi.

Jos miehesi sopii poikien illan samalle päivälle, niin ei joudu yksinänsä kotona olemaan, jos se on joku ahdistuksen paikka hänelle.

Vierailija
15/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ajat on vaan jääneet taa, eikä sulla ole tarvetta tsekkailla markkina-arvoasi. Ja ymmärrät mitä on todellinen laatuaika ja kenen kanssa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä