iPhonen omistajia paikalla?
Mikähän on vialla, kun viimeisen viikon aikana iPhone 4 on alkanut syödä akkua ihan uskomattoman nopealla tahdilla?
Tuntuu että koko ajan saisi olla lataamassa vaikka vasta edellisenä päivänä olen ladannut ihan täyteen. Puhelimella ei ole kuitenkaan soiteltu/viestitelty/oltu netissä yhtään sen enempää kuin normaalistikaan. Onkohan joku tuore päivitys taas vaihteeksi aiheuttanut tämän? Onko puhelimessa koko ajan käynnissä jotakin toimintoja, joista minä en tiedä mitään?
Onko muilla iPhonen omistajilla ollut sama ongelma?
Kommentit (6)
Hakee palvelinta.
Katso asetuksista mikä on käyttänyt akkua.
ja kyllä sitä saa kerran vuorokauteen ladata. Tänään aamulla lähdin täydellä akulla kotoa, pari puhelua olen puhunut ja vähän katsonut meilejä, nyt 55 %. Mutta ei tuo mua häiritse, töissä pidän puhelinta aika paljon laturissa kiinni, samoin kotona. Ne väliajat kun ei voi ladata, on aina kestänyt kun vähän ennakoi.
Nuo haukkaavat aika paljon ylimääräistä, kannattaa sulkea silloin kun ei käytä.
Ja kyllä se sen latauksen kerran vuorokaudessa vaatii, jos sillä jotain tekee.
Tero
Koko ajan latautumassa. Ja on hidastunutkin.
Täällä myös sama ongelma vaivaa. Tuntuu että viimeisten viikkojen aikana tää akun syöminen on pahentunut!!!
Koko ajan saisi olla lataamassa. Oliskohan tosiaan joku päivitys hieman epäonnistunut, eipä olisi eka kerta applelta.
Ei ole sivuja jäänyt auki nettiselaimeen.
Ihan uskomatonta! Eilen latasin iPhonen täyteen, aamulla käytin herätystä ja tänään olen puhunut kaksi puhelua (yhteensä puolituntia) ja latausta jäljellä 29% !!!! Mikä ihme tätä puhelinta riivaa? Ei tämä nyt normaalilta kuulosta. Kaikkien päivitysten pitäisi olla voimassa ja mietinkin, olisiko jonkun päivityksen mukana tullut joku akkua syövä uudistus tai muutos? Jos jollakin olisi ideoita tai kokemuksia vastaavasta, ottaisin mielelläni vastaan.
Pitäisi varmaan vaihteeksi sammuttaa ja käynnistää uudelleen.