Kuinka monta päivää menkkojen alkamisen jälkeen sinulla lähtee paino laskuun?
Kommentit (10)
Tai muutama sata grammaa suuntaan ja toiseen, mutta sitä nyt tapahtuu ihan ilman menkkojakin.
kertynyt painoa. Kierukan laittamisen jälkeen kun ei moisia ole juurikaan ollut ;)
kestää 3- 4 päivää nesteenpoisto.
Samoin maha jumittaa ennen kuukautisia, kuukautisten alkaessa saa sit tyhentää monta kertaa päivässä sekä nestettä että mahaa.
Näin minulla ollut aina nuoresta asti.
Oonko siis ainut, jolla nesteet kertyvät ennen menkkoja ja paino nousee vähintään kilon itsestään?
ap.
mutta kun mä en ainakaan koskaan käy vaa'alla, niin ei hajuakaan, miten se paino heittelee.
kestää 3- 4 päivää nesteenpoisto. Samoin maha jumittaa ennen kuukautisia, kuukautisten alkaessa saa sit tyhentää monta kertaa päivässä sekä nestettä että mahaa. Näin minulla ollut aina nuoresta asti.
ap.
ja paino nousee vähintään kilon itsestään? ap.
Moni vaan ei varmasti tarkkaile painoaan niin usein, että kiinnittäisi asiaan edes huomiota... liekö sitten kaikilla tuota onkaan?
Itselläni jo toisena vuotopäivänä "turvotus" alkaa helpottamaan. "" -merkit siksi, ettei se nyt niin merkittävää ole. Laihdutaessa erityisesti huomaan vaikutuksen. Jännää myöskin kohdallani on, että jos kierto on muutamia päiviä pidempi, tuntuu "turvotus" olevan voimakkaampaa. Kierronpituus ei heittele kovasti ja useasti on täsmälleen sama, mutta silloin kun tulee "lisävälipäiviä" tuota olen havainnut.
tarkkaile niin, että tietäisin mitään grammoja/ kiloja. Mutta ensimmäisenä kunnollisena vuotopäivänä myös pissattaa tosi paljon. Eiköhän se siinä lähde.
että ei kyllä hajuakaan! En ollut vuosiin edes käynyt puntarilla ennen kuin sitten neuvolassa piti.