Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Timantit ovat tytön parhaita ystäviä???
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rakastan koruja ja timantteja, musta on aina kiva katsella ihmisten koruja ja jopa lukeakin niistä :-)
Mulla platinasormus, 1 X 0,2 + 2 x 0,1. Kultasormus, 8 x 0,08 ja platinakorvikset, 2 x 0,1
Alue: Aihe vapaa
ovat lahjoja tai muuten vain tärkeitä. Vihkisormuksessa 4 x 0.10 karaattia, mummolta perimässäni sormuksessa 0.35 karaattia, mieheltä muuten vain lahjaksi saamissani kahdessa sormuksessa 0.20 ja 0.10 ja lempikorviksissani kummassakin 3 x 0.05. En nyt tiedä, ovatko parhaita ystäviäni, mutta ikuisia ainakin. Ellen hukkaa.