Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo unohti hääpäivän. vituttaa!!! Ei edes muistanut sitä kun kysyin.

Vierailija
23.05.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo unohti hääpäivän. vituttaa!!! Ei edes muistanut sitä kun kysyin.

samat. Unohdan tästä lähtien myös itse. Nimittäin kun täysiä kymmeniä tulee täyteen, luulisi jopa miehen silloin muistavan, mutta että nainen unohtaa. Oh-hoh. Tuskinpa tulee enää toista kymppiä täyteen tätä menoa.

Vierailija
2/8 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti sillä ei ole toinen tai jotain. Eihän tuollaista voi unohtaa!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kerran vuodessa unohtuu. Ens vuonna muistutat viikkoa ennen jos kerran tärkeetä muistaa.

Vierailija
4/8 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

; )

Vierailija
5/8 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan siltä samalta naisvihaaja-aloittajalta, jonka mielestä päivällä naisen ainoa paikka on sängyn ja hellan välissä.

Vierailija
6/8 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muistellaan loppukesä: synttäreitä, päivä jolloin tapasimme, hääpäivä. Yleensä suunnittelemme jonkun kotoapoisreissun juhlakauteen. Kihlapäivä, joka on tammikuussa, tuppaa unohtumaan.

On niin arkista muuten, joten pitää tarttua juhlanaiheeseen.

Vierailija
7/8 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen aidilta tuli onnittelut sahkopostilla, muuten olisi mennyt ihan ohi! Ei se mieskaan sita mitenkaan noteerannut.

Me emme muutenkaan yleensa juhli omia syntymapaiviamme tai edes osta joululahjoja toisillemme, ainoastaan oma lapsi ja siskon lapset saavat lahjoja, joten ei se haapaivan unohtaminen meidan perheessa ole iso juttu. Ja onnellisia ollaan yhdessa!

Vierailija
8/8 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä molemmat muistamme tapaamispäivämme (vaikka siitä olemme kuitenkin eri mieltä, että kumpi päivä se oikeasti oli). Kihlajaispäivää ei muista kumpikaan, eikä se ole kaiverrettu edes sormuksiin.

Tapaamispäivämme on lähellä syntymäpäivääni ja viime synttäreillä, joka sattui arkipäivälle, sain ruusuja. Viikonlopuksi mies oli ostanut sampanjaa (miten se edes kirjoitetaan) ja ihmettelin sitä, kun luulin että on mun synttärin takia eikä ole edes tasavuosia.

No selvisihän se sitten, että tarkoitus oli juhlia tapaamisen vuosipäivää, jonka minä olin autuaasti unohtanut. Kaljat taidettiin ottaa ilta-aurinkoa katselessa, sampanja on edelleen juomatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi