Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulle käynyt niin, että et ole kiintynytkään ottamaasi koiranpentuun?

Vierailija
23.05.2011 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpentujen kanssa on vähän sama asia kuin vauvojen kanssa, ensin niitä voi ihmetellä silmät ymmyrkäisinä muutaman päivän/viikon, vaikka on sellaisiakin emoja jotka rakastuvat pikkuiseen heti.

Mitä odotit? Mitä et saanut?

Vierailija
2/6 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennusta on vaivaa, mutta kestän sen vaivan hyvin. Mitään tunnesidettä ei ole kuitenkaan muodostunut. Pentu tuntuu kivalta, mutta sellainen rakastumisen humahdus puuttuu.

Minulla oli lapsena samanrotuinen koira ja olin pentuun ja myöhemmin samaan koiraan lääpälläni 13 vuotta. Nyt uusi samanrotuinen ei tunnu miltään.

Kolme kuukautta olen odottanut sitä tunnetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi koiraa. Vanhempi on alistuva, kuuliainen, miellyttämishaluinen, tietää katseestani mitä häneltä odotan. Nuorempi uhmakas, villi, kärsimätön ja todella koettelee kiintymyssuhdettamme. Tiedän että vika on minussa, ei koirassa.Enkä saisi verrata vanhempaan joka sattumalta helpompi tapaus. Silti joskus kaduttaa :)

Vierailija
4/6 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaverilleni. Ja voiko nii idioottia aikuista olla, ttä ottaa eläimen eikä sitten jaksa hoitaa. Pistää vihaksi.

Pentu olikin vähän villi eikä heti osannut pissiä ulos. Annettiin sitten pois. Oli heillä pari kuukautta. Voi elämä, että teki mieli ravistaa sitä eukkoa!

Vierailija
5/6 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi koiraa. Vanhempi on alistuva, kuuliainen, miellyttämishaluinen, tietää katseestani mitä häneltä odotan. Nuorempi uhmakas, villi, kärsimätön ja todella koettelee kiintymyssuhdettamme. Tiedän että vika on minussa, ei koirassa.Enkä saisi verrata vanhempaan joka sattumalta helpompi tapaus. Silti joskus kaduttaa :)

Minullakin on kaksi koiraa. Ensin otettu on nyt vuoden ikäinen ja meillä on tiivis suhde, se seuraa minua jokapaikkaan ja on niin kiintynyt minuun kuin vain koira voi olla. Toinen kappale on nyt noin 5kk ja se on ihan toista maata. Pidän siitäkin kovasti enkä toki vaihtaisi eikä minua kaduta yhtään sen ottaminen mutta ei meillä sellaista suhdetta ole mitä tuon vanhemman kanssa oli heti alusta asti. Tämä nuorempi on villi ja vapaa tapaus, sitä ei kiinnosta miellyttää minua eikä se edes ole erityisemmin minun perääni, vaikka rotumääritelmään kuuluisi leimautua omistajaan oikein erityisen tarkasti. Ovat siis molemmat samanrotuisia ja vanhempi on vielä rotuunkin nähden erityisen kiintynyt minuun. Ei minulle varmasti koskaan aivan yhtä tiivistä suhdetta tule tähän toiseen, sen varmistaa jo vanhempi koira mustasukkaisella käytöksellään.

Vierailija
6/6 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuutta meillä ei ole, muuten kuulosti tutulle :)

Se toinen kehden koiran omistaja (ovat myös samaa rotua)