Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä facebook-kommentoija..

Vierailija
23.05.2011 |

Laitettiin parisuhde-status facebookiin ja yks ärsyttävä miehen tuttu tyttö kommentoi statusta näin; "...", se tyttö inhoo mua ihan muista syistä. Mä pyysin miestä poistamaan sen kommentin ja sanomaan sille tytölle jos se kysyy, että se oli asiaton. Eihän toisen onnea tarvitse tuolla tavalla kommentoida. Muuten mua ei kiinnosta tämän tytön aivoitukset, ihan kakara on vielä, mutta ärsyttää tuollanen! Toivottavasti antaa olla jatkossa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

V....u? Vai?

Vierailija
2/17 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme pistettä, ... , vähän niinku sanoakseen "no just"

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on sulla huolet.. Hohhoijaa. Mä en jaksaisi vetää herneitä nenään jonkun pimun fb-kommenteista, aivan sama..

Vierailija
4/17 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetken noinkin pieni asia vituttaa, koska tää tyttö saa muutenkin mut näkemään punaista. Eikö täällä puitavat aiheet usein ole pikkuasioita, jotka on vaan pakko saada jollekin sanottua..?

ap

Vierailija
5/17 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
6/17 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävä ämmä... Jos ei lehmää kiinnosta ystävänsä parisuhteesta komentoida kuin pahasti, niin olisi sit kommentoimatta. Ja mä vaatisin miestä poistamaan sellasen luuskan koko kaverilistalta.

Vierailija
7/17 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai "tykkää" sen kommentista, tai laita siihen silmänisku. Osoitat siis että olet huomannut tytön kommentin mutta se ei sinua haittaa.

Miehesi ei muuten pysty poistamaan toisten kommentteja.

Vierailija
8/17 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai "tykkää" sen kommentista, tai laita siihen silmänisku. Osoitat siis että olet huomannut tytön kommentin mutta se ei sinua haittaa. Miehesi ei muuten pysty poistamaan toisten kommentteja.

Vierailija
9/17 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei muuten pysty poistamaan toisten kommentteja.

Siis omista jutuistaan.

Vierailija
10/17 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omilta sivuilta poistamaan toisten kommentteja..

Vierailija
11/17 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos haluat näyttää tuolle kommentoijalle niin antakaa hänen kommenttinsa olla, ja laitat siihen itse jotain nasevaa takaisin.

Vierailija
12/17 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.utelias

Vierailija
13/17 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
14/17 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.utelias

Ei ole facebookissa sanonut enää mitään tämä tyttö, mutta sen sijaan aina kun näkee miehen (lähes päivittäin töissä), kysyy; "oletko sä nyt tosissas *****n kanssa?"

Miestä ei kuulemma edes haittaa, että se kyselee. Mä kyllä loukkaantuisin toisen puolesta..

ap

Vierailija
15/17 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyyppejä jotka vetää herneen nenään mistä vain ja tunkee ketjuihin jotka ei niille kuulu. Itselläni oli hieman ylipainoa ja laihdutusprojekti raskauskilojen vuoksi niin eiköhän eräs katkera kakkostyypin diabeetikko tunkenut joka laihdutusketjuuni "me jotka emme ylipainolle mitään voi" kommenteillaan. Noloa!

Vierailija
16/17 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin sille ensin rajoitukseia, ettei näe kaikkea, niin eikö sekunnissa laittanut viestiä, että kuinka mä en näe sun valokuvia käläkälä.

no laitoin sille osan näkyväksi että olisi hiljaa.

se myös änkeää ihan jokikiseen keskusteluun mukaan, vaikka ei edes tiedä mistä on puhe. vaikee siinä on alkaa sitten selittelemään jotain inside-läppää..

Vierailija
17/17 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölösuiden lisäksi on myös tuppisuita. Lainaus tuttavani päivitysketjusta:

Tuttavani status: Meinaan kohta herkutella.

Hänen ystävänsä: Leivoitko jotain ihanaa?

Tuttavani: En.

Ystävänsä: Ok.

Repesin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän