Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko urheilullinen nainen olla seksikäs?

Vierailija
23.05.2011 |

Yleensähän seksikäänä pidetään naisellista naista, jolla on pehmeä ja uhkea, pukeutuu mekkoihin, käyttää paljon koruja ja korkokenkiä. On sellainen viettelevä ja huoliteltu.

Voiko sporttinen nainen olla mielestäsi seksikäs?

Sellainen, jolla on vain kevyt meikki, hiukset ponnarilla, poikamainen vartalo, ei koruja, viettää vapaa-aikansa lenkkipolulla tai salilla, käyttää sykemittaria kellona, laukkuna jumppakassi, jalassa joko juoksutrikoot tai farkut (jos ei ole treenipäivä) ja tennarit, yläosana hihaton toppi (joka paljastaa lihaksikkaat käsivarret), talvella kuorivaatteet jne.

Harvemmin tällaiset naiset kääntävät miesten päitä kadulla...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheilullinen nainen on seksikäs.. tottakai. En ole mies, mutta kyllä varmasti todella monen miehen päätä kääntää sporttinen nainen.

Vierailija
2/16 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sporttinen nainen, jo neljäkymppinen; pitkat hiukset ponnarilla, lihaksikas hoikka vartalo ja pienet rinnat.

Ja voi pojat miten miehet kuolaavatkaan tiukkaa pystyä pyllyäni! :) Kun lenkkeilen aamulla töihin, niin jopa jotkut perheelliset miespuoliset työkaverini hidastavat autonsa vauhtia ja huutelevat kommentteja pakaroistani. En ole pahoillani asiasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies haluaa timmin naisen.

Vierailija
4/16 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yleensä terve ja hyvinvoiva. Ja kun ihminen kuitenkin biologisesti etsii mahdollisimman hyvinvoivaa ja tervettä kumppania, jonka kanssa tuottaa mahdollisimman laadukkaita jälkeläisiä, niin onhan se itsestään selvää, että urheilullisuus on seksikästä.

Tietysti se kertoo myös henkisistä ominaisuuksista, kuten päämäärätietoisuudesta, kurinalaisuudesta ja sitkeydestä.

Toki joitain miellyttää pulskemmat ja joitain hoikemmat, mutta pääosin jokainen haluaa liikunnallisen ja terveen kumppanin.

Ihan samalla tavoin voi naisilta kysyä, että ottavatko mieluummin lihaksikkaan ja normaalipainoisen, liikuntaa harrastavan miehen vai ylipainoisen, apaattisen kaljankittaajan.

Muuten ap, monet luettelemasi jutut olivat tyyliseikkoja. Varmaan jotkut miehet haluavat naisen jolla on leninki ja siro käsilaukku ja jotkut sellaisen jolla on treenihousut ja reppu, mutta suuremmalle osalle se kroppa niiden vaatteiden sisälllä ja se tyyppi siellä kropan sisällä ovat merkityksellisimmät..

Vierailija
5/16 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko epäurheilullinen nainen olla seksikäs?

Tuskin.

Vierailija
6/16 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta naisessa täytyy olla vielä sulokkkuuta ja pehmeitä kurveja vaikka muuten timmi olisikin, jos rasvaprosentti tippuu liian alas alkaa naisesta kuin naisesta tulla äijämäinen, pahinta siinä on sitten silikonitissit luunpäälle..

sopivasti urheileva ja venyttelevä kissanainen jolla saa olla myös pehmeyttä sytyttää!

Vierailija
7/16 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/16 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan taatusti voi, mutta tietysti se seksikkyys riippuu katsojan arvoista ja mieltymyksistä. Tiedän miehiä, joiden ihannenainen on juuri tuollainen solakka, lenkiltä posket punaisina ja hikisenä palaava :D

Addiktio on aina addiktio, oli se sitten shoppailuun, viinaan tai urheiluun. Se on yleensä ongelma parisuhteessa (jos ei satu niin, että puliso jakaa sen). Mutta sporttinen voi olla osa-aikaisestikin.

Vierailija
9/16 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/16 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voi olla urheilullinen mutta silti pukeutua korkkareihin ja tyylikkäisiin vaatteisiin. Toisaalta voi taas olla sporttityylinen, mutta suoritukset ovat sitten mitä on.

Vierailija
11/16 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen nainenhan on nainen seksikkäimmillään. Pimppa ja peppu näkyvät tiukoissa trikoissa, ja nännit nöpöttävät pienessä urheilutopissa.

Samoin urheilijamiehetkin ovat seksikkäitä, kun munat pullottavat tiukoissa juoksutrikoissa.

Vierailija
12/16 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla. Muodottomia lankkuja.

Vierailija
13/16 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemuksen mukaan itsestään huolehtivat sporttinaiset omaavat vapaa-ajalla myös nätin tyylin. Eli eivät välttämättä pukeudu urheilutrikousiin 24/7 vaan käyttävät trendikkäitä ja tyylikkäitä vaatteita. Sitten kun kroppa on timmi ja ryhti hyvä, vaatteet istuvat erityisen hyvin.

Vierailija
14/16 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän seksikäänä pidetään naisellista naista, jolla on pehmeä ja uhkea, pukeutuu mekkoihin, käyttää paljon koruja ja korkokenkiä. On sellainen viettelevä ja huoliteltu.

Sellainen, jolla on vain kevyt meikki, hiukset ponnarilla, poikamainen vartalo, ei koruja, viettää vapaa-aikansa lenkkipolulla tai salilla, käyttää sykemittaria kellona, laukkuna jumppakassi, jalassa joko juoksutrikoot tai farkut (jos ei ole treenipäivä) ja tennarit, yläosana hihaton toppi (joka paljastaa lihaksikkaat käsivarret), talvella kuorivaatteet jne.

Melko vastenmielinen tapaus tämä sporttinen, ei osaa edes pukeutua naisellisesti, taitaa luonnekin olla vähän niin ja näin. Ei kyllä herätä minkäänlaista mielenkiintoa.

M45

Vierailija
15/16 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nuori, parikymppinen, ja mun elämä koostuu opiskelusta ja urheilusta. Meen salille kuutena päivänä viikossa, aina suoraan koulusta, joten koulussakin usein hengaan salikamat päällä. Tai siis salihousut mulla on aina jalassa, ja paitana joku urheilumerkin huppari. Tykkään kuitenkin meikata ja laittautua, ja kyllä miehet katsovat pitkään:D

En oo koskaan ajatellutkaan, että joku urheilija ajattelee noin. Itse ihailen vahvaa ja urheilullista kehoa, joten ehkä oon ottanut itsestäänselvyytenä että jokainen sellaisen vartalon omaava rakastaa kehoaan.

Ja mun mielestä se urheilullisuus saa kyllä näkyä ulkoiessa habituksessakin, tiedän kyllä että jotkut paheksuu tuota salihousujen käyttämistä vapaalla, mutta mä en taas itse näe järkeä siinä, miksi olisin koulussa pari tuntia päivässä jotkut farkut ja muut vaihtokamat päällä, kun kuitenkin heti siitä meen puntille ja lenkille tai uimaan tai mitä ikinä. Turhaa kantaa niin tuhottomasti tavaraa mukana.

Joten mun mielipide, kyllä, urheilullinen kroppa on ihanteeni ja pidän sitä erittäin seksikkäänä.

Vierailija
16/16 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän minua kiinnostaisi, mistä tällaisen naisen kanssa voisi keskustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi