Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutuinko turhasta?

Vierailija
22.05.2011 |

Eilen siivottiin ja järjestettiin kirjahyllyä. Hyllyn päällä oli kolme kynttilänjalkaa, jotka mies oli nostanut pöydälle. Pölyjä pyyhkiessäni huomasin, että yhdessä jalassa ollut kynttilä ei enää ollutkaan siinä. Kysyin mieheltä, joka kertoi heittäneensä sen roskiin, kun se oli niin huonokuntoinen.

Suutuin. Kyseessä oli minun kastekynttiläni 48v takaa. Olisi voinut kysyä ensin minulta; en minäkään heittele pois hänen tavaroitaan kysymättä. Mies ei ymmärrä miksi pillastuin, kun hän yrittää siivota ja heittää risoja tavaroita pois.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pitkään olettekaan yhdessä olleet? Me ollaan yhdessä oltu 20v (teinistä saakka) ja todellakin tietäisin jos mun hyllyssäni olisi mieheni kastekynttilä :D

Vierailija
2/5 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että suutuit, mutta mies ei varmaankaan tiennyt mitä teki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä sattuu. Ikävää,mutta älä ny ukkoa potki ulos sen vuoksi. Kuitenkin vain kynttilä

Vierailija
4/5 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pitkään olettekaan yhdessä olleet? Me ollaan yhdessä oltu 20v (teinistä saakka) ja todellakin tietäisin jos mun hyllyssäni olisi mieheni kastekynttilä :D

Vierailija
5/5 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies on kyllä joskus ainakin ollut tietoinen, mistä kynttilästä on kyse, mutta on niin innokas heittämään kaikkea pois. Sitä paitsi hän ei ymmärtänyt miten jokin kastekynttilä eroaa jostakin muusta kynttilästä.

Ja minä todellakin kaivoin sen kynttilän roskiksesta ja vein turvaan. Onneksi asia selvisi ennen kuin roskat oli viety ulos. Muuten olisi ukolla ollut edessä reissu Ämmässuon kaatopaikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi