Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pettäminen jäädä yhteen kertaan?

Vierailija
22.05.2011 |

Tilanne on siis se, että mies on pettänyt. Kertoi sen itse ja aneli anteeksiantoa. Olemme asuneet hetken erillämme, mies muutti pois. Mies haluaa sopia, on valmis pariterapiaan ym. On tosissaan yrittämässä ja haluaa tehdä kaiken jotta perhe pysyy koossa. Haluan itsekin asiat kuntoon, mutta mielessäni pyörii silti ajatus, että onko miehen kuitenkin helppo pettää toisenkin kerran? Toista kertaa en halua sydäntäni särkeä :( Vaan voinko luottaa mieheen enää koskaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en luota. Mies petti kerran, ja sen annoin anteeksi. Uskon (oikeastaan olen ihan varma), että se on pettänyt toistekin ja ehkä kolmannenkin kerran. Meidän avioliitto on nyt katkolla. Eka pettämisestä on vuosia aikaa.

Vierailija
2/4 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sä olet ainoa, joka voi tuntea miehensä niin hyvin, että tiedät, voitko luottaa siihen vai et. Vaikeinta kai se on sulle itselles. Omalla kohdallani kävi niin, että mies petti puolen vuoden suhteen jälkeen, annoin anteeksi ja olemme edelleen yhdessä ihan onnellisesti ja mies ei ole tuon kerran jälkeen väärään sänkyyn eksynyt (ja tästä olen varma). Silti minun itseni on ajoittain vaikeaa luottaa hänen uskollisuuteensa ja se tekee poikien illoista helvettiä - minulle. Syyllisyys omista epäilyista ja toisen rehellisyys ovat rankka yhdistelmä. Tsemppiä sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakohtaisesta kokemuksesta. Kerran tuli petettyä, kun oman miehen kanssa meni huonosti ihan kaikessa. Tunti voitiin ehkä olla sovussa ja sitten alkoi jonkinlainen nokkapokka... halusin jotain muuta... hetkellistä irtiottoa ja nollausta, jotain joka havahduttaisi mihin tahansa uuteen käänteeseen. Lähdin parin naispuolisen kaverini kanssa radalle (ihan miehen hyväksynnällä ja oltiin aikaisemminkin oltu tyttöporukalla ja ihan kiltisti, joten miehellä ei sikäli ollut aihetta epäillä mitään) ja mielessäni oli, että jos yhden yön juttu löytyy, niin nyt on sen aika. Ja niin olikin. Mutta sen jälkeen olemme saaneet mieheni kanssa asiamme paljon paremmiksi! Ei tulisi mieleenkään lähteä toisen matkaan uudestaan, mutta tuo yhden yön kokemus jotenkin vain selkiytti sitä, että fyysinen vetovoima ja hetkellinen hauskanpito on eri asia kuin yhteiset jutut vuosien varrelta ja turvallinen sitoutuminen pitkäaikaisesti. Enkä koskaan kerro miehelleni tuosta keikasta enkä haluaisi hänenkään kertovan, jos hänellä olisi vastaavanlainen kokemus.

Vierailija
4/4 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tietty kynnys ylitetty ja sen ylittää helpommin uudestaan.

Oikeastaan kaikki pettämistapaukset mitä itse tiedän (ja myös ne joissa mies on tehnyt "parannuksen") ovat uusiutuneet ennemmin tai myöhemmin. Mutta on joillakin ollut hyviäkin vuosia siinä välissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi