Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs sitten kun varattujen viaton ihastuminen muuttuukin voimakkaaksi rakastumiseksi?

Vierailija
22.05.2011 |

Minulle nyt kävi näin. Olen ollut muutaman kk:n työkaveriini ihastunut ja ihastuminen on voimistunut koko ajan. Nyt vähän aikaa sitten kävi ilmi, että tämä ihastuminen on molemminpuolista. Me tunnemme voimakasta yhteenkuuluvuuden tunnetta, vaikka olemme tahoillamme varattuja. Pahinta tässä on se, että tämä ei ole mikään kännisekoilu, vaan olen ihastunut ensisijaisesti työkaverini luonteeseen. Nyt on sitten tullut fyysiset puolet mukaan myös. Ja olen todella rakastunut, tämä ei enää ole ihastumista.

Olimme ensin varmoja että tässä on pakko kummankin erota ja jatkaa elämää yhdessä. Mutta kumpikaan meistä ei pysty rikkomaan perhettään, ainakaan nyt. Tämä vaan on ihan hullua, pakko nähdä tuota ihmistä aina kun siihen vaan tulee tilaisuus. Tapaamme tietysti töissä päivittäin, sekä työn ulkopuolella n. 1 krt vk:ssa.

Mikään ei tunnu niin hyvältä kuin hänen lähellään oleminen. Samaan aikaan kalvaa syyllisyys, kun voin tehdä näin katalasti puolisolleni. Ennenkuin alatte kivittää, niin totean että olen ollut elämäni aikana tasan yhden ihmisen kanssa sängyssä, siis mieheni. Ja yhdessä ollaan oltu 15 vuotta.

Miten tästä voi selvitä, mihin tämä voi päätyä? Neuvoja vastaanotetaan. Tuntuu että valitsen niin tai näin, tässä pelissä ei ole kuin häviäjiä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti ollut toisen kanssa. Viettänyt siis paljon aikaa. Mutta eipä mulla ole kauheasti kokemusta. Mieleeni tulisi kyllä että kannattaisi olla kokonaan erossa jonkun aikaa. Jos tunteet ei silti laimene niin vasta sitten miettiä tarvitsisiko jotain tehdä. Mutta kuten sanoin ei ole kokemusta, kun olen koko aikuis ikäni ollut saman ihmisen kanssa.

Vierailija
2/3 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaa asiaan sitten puolen vuoden kuluttua, siihen asti yrität keskittää ajatuksesi omaan puolisoosi ja sen hyviin puoliin. Viettäkää enemmän aikaa keskenänne ja lähekkäin. Unohda koko toinen mies, ei se oikeasti ole parempi vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten nyt lopetatte koko touhun ja ajattelette muitakin kuin itseänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi