Miksi olet hereillä vielä tähän aikaan?
Minä juon punaviiniä ja vietän laatuaikaa koneen kanssa :))
Kommentit (17)
olen väsynyt mutta vihaan nukkumaamenoa. tiedän, etten koskaan saa unta. sydän tulee rinnasta ulos ja päivät on väsyneenä helvettiä. En tiedä, mikä mulla on. Paha vain olla. Vihaan elämääni yksinhuoltajana villin lapsen kanssa.
saada jotain keskusteluapua tai jotain, lääkityskin voisi olla tarpeen. Ei kannata kärsiä tuollaisesta. Olen itse kokenut samaa ja saanut apua. En ole kyllä yksinhuoltaja, mutta tunsin elämäni tosi raskaaksi muutama vuosi sitten. Hanki apua, se kannattaa. Tilaa aika tervkeskukseen esim, unettomuuden takia ja kerro siellä kaikki.
Olimme pihahommissa ja grillaamassa klo 14-21. Haravoin, istutin kukkia, poltin risuja. Mies hoiti lapset. Yleensäkin työjako menee juuri näin, koska minä tykkään ruoputtaa ja ukko olla muksujen kanssa. Kun pienimmät saatiin saunotettua ja nukkumaan, jäin miehen kanssa hörppimään olutta terassille. Hän soitti myöhemmin kitaraa ja minä lauleskelin.
Kun muut menivät nukkumaan, minä tiskasin käsin astiat ja söin pari voileipää. Tässä siis istun koneen ääressä fairynraikkaana, hörppään lasillisen pepsimaxia ja menen miehen viereen. Huomenna on tiedossa myös kiva päivä.
Oltiin Olymiastadionilla "Stafettkarneval":ssa.
Pian nukkuun...
olen väsynyt mutta vihaan nukkumaamenoa. tiedän, etten koskaan saa unta. sydän tulee rinnasta ulos ja päivät on väsyneenä helvettiä. En tiedä, mikä mulla on. Paha vain olla. Vihaan elämääni yksinhuoltajana villin lapsen kanssa.
Sä nukut puoliin päiviin ja lapsi yksi koko aamun ja nälkäsenä?
Oltiin Olymiastadionilla "Stafettkarneval":ssa.
Lapsi oli niin onnellinen saatuaan juosta Olympiastadionilla ja tänään oli päivän kohokohta kun Paradise Oskar esiintyi yllättäen :). Nimmarikin piti käydä hakemassa.
Terveisiä kovasti Pohjanmaalle! Ihailen aina teitä, kun jaksatte tulla pitkän matkan takaa ja harjoittelette sekä panostatte selvästi kovasti menestyäksenne. God natt och sov gott!
tänään oli päivän kohokohta kun Paradise Oskar esiintyi yllättäen :).
kello kahdeksan aamulla ja neiti ei halunnut nukkua enään :P
kello kahdeksan aamulla ja neiti ei halunnut nukkua enään :P
eihän kukaan muu kirjoita 'enään'
arrrggg!
Vai onko unohtunut ulkomailla miten suomea kirjoitetaan.
Alkeellinen virhe, joka saa joka kerta kananlihalle.
ja istuin tahan punaviinin kanssa. 7:10 P.M.
ei tarvitse herätä kuin vasta noin klo 12.
tunkee sen n-kirjaimen lähes joka sanan loppuun
eihän kukaan muu kirjoita 'enään' arrrggg!
ja olen niin humalassa, etten viitsi mennä nukkumaan vielä. Huone pyörisi. Vettä yritän hörppiä. (Tosi vaikeaa kirjoittaa oikein tässä tilassa.)
enkä nyt uskalla kokeilla siirtää häntä sänkyynsä, jottei itku ala uudestaan.
kohta nukkumaan.
Syön karkkia ;)