Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä teillä säilytetään valokuvia?

Vierailija
21.05.2011 |

Onko valokuvia esillä kehyksissä?

Missä ovat albumit?

Entä isommat kuvat kuten luokkakuvat?

Meillä on riita aiheesta miehen kanssa. Mitään valokuvia ei saa olla esillä ja nyt vaatii minua viemään albumit + muut kuvat varastoon! Nyt albumit yms. ovat kirjahyllyssä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansiot kaapissa, kun saan lipaston makuuhuoneeseen niin laitan siihen mukavia kuvia ja ai niin seinällä on muutama: ) siis lasten kuvia.

Meillä niitä saa olla vaikka joka huoneessa, en ole kiinnostunut mitä muut ajattelevat.

Tullaan hyvälle mielelle kun katsotaan lasten veikeitä kuvia. Luokkakuvat on kaapissa. Joskus pienenä oli kehyksessä saman vuoden kuva.

Miksi ihmeessä ne ei miehesi mielestä voi olla esillä??? Uusperhe?

Vierailija
2/4 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ne ei miehesi mielestä voi olla esillä??? Uusperhe?

Mutta kun miehen kotona ei ollut valokuvia esillä eikä heillä muutenkaan kuvattu. Ja kun hän ei ole kiinnostunut omista lapsuuskuvistaan, niin ei sit varmaan muutkaan. No kyllä minä olen kiinnostunut omistani. Ja meidän lapset ovat tyttöjä, jotka arvostavat kuvia toisin kuin pojat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehellesi tulee rakastaja sillä välin kylään ja haluaa hävittää kaikki todisteet perheestään.

Vierailija
4/4 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan esille sitten lasten kuvat ja ota yksi paikka mihin ne laitat. Esim jokin lipasto. Siihen sitten kaikki mukavat kuvat.

Jos miehesi ei halua omiaan esille, niin niitä ei sitten.

Tytöillehän omiin huoneisiinkin voisi kuvia laittaa?

kyllä mun mielestä kuvia saa esillä olla ja ei sun mies voi vaatia niitä varastoon viemään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi