Kuka tunnetuin turkulainen? Jos kysytään, mitä vastaat ekana?
Kommentit (34)
Sen sijaan mulla ei ole hajuaakan mistään turkulaiskiekkoilijoista.
Lola Wallinkoski, eiks se oo turkulainen?
ja Jasmin olivat ainoat mieleen tulevat.
Mauno Koivisto sitten, sitten ehkä Jari Sarasvuo uusimmista ja Koivun Saku. Vai olikohan Sarasvuo Kaarinasta, no mitä väliä sieltä jostain suunnalta.
Eli sieltä samasta pitäjästä mistä Kike Elomaa. Lokalahden kylä, Uudenkaupungin osa eli ei hyvä vastaus.
En ymmärrä viittaustasi jääkiekkoon?Onko maajoukkue turusta??
ikävä kyllä. Mut ehkä mä nyt siirryn tuohon Mikko Koivuun tai Kike Elomaahan. t. vaasaboo (lätkäfani myös)
ikävä kyllä. Mut ehkä mä nyt siirryn tuohon Mikko Koivuun tai Kike Elomaahan. t. vaasaboo (lätkäfani myös)
Kike ei ole käsittääkseni asunut koskaan Turussa, lapsuuden viettänyt Lokalahdella eli Uudessakaupungissa ja sen jälkeen asunut jossain Maskussa tai Mynämäellä.
Heli Laaksonen, Saku Koivu, Paavo Nurmi, Mikael Agricola (en kyllä tiedä onko syntyperäinen).
Varmaan vastannut samoin. Saku Koivu sit kakkosena.
Kike ei ole käsittääkseni asunut koskaan Turussa, lapsuuden viettänyt Lokalahdella eli Uudessakaupungissa ja sen jälkeen asunut jossain Maskussa tai Mynämäellä.Heli Laaksonen, Saku Koivu, Paavo Nurmi, Mikael Agricola (en kyllä tiedä onko syntyperäinen).
Sit piti kysyä mieheltä tunnettua Turkulaista ja se sano, että Mauno Koivisto :) Eli voin nyt vastata, että jälkeen jääkiekon MM:n Koivisto :)
tunnetuin (fiktiivinen) turkulainen on ollut Urho Hietanen.
mutta onhan se kuitenkin kuuluisa turkulainen.
siis on syntynyt Turussa vaikka asuukin Laitilassa nykyään.
ennen ja jälkeen