Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: " energinen keskiraskaus" - kukaan oikeasti kokenut sitä??

28.10.2005 |

itsellä jo loppuraskaus aluillaan, ja sitä energistä vaihetta ei ole kuulunut... eikä ole vanhempia lapsiakaan väsyttämässä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ekassa, eikä nytkään ole vielä tullut vastaan. Oikeastaan mulla energisempi vaihe alkoi ehkä siinä rv 30 jälkeen, mutta tahti sitten hiljeni loppua kohden. Mutta siis ei, en ole kyllä sitä kokenut. Eikä hiukset, iho tai kynnetkään ole sen kummoisemmat kuin aikaisemmin.

Huijausta koko homma ;)...

t. Tuulina 24+4

Vierailija
2/10 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihtelläkin alkaa loppu häämöttää ja mitään energistä aikaa ei oo ollut. Hetkittäisiä energian puuskia on ollut, mut siihen ne jäi. Mä oon jäänyt myös kaiholla kaipaamaan sitä kehuttua yletöntä seksin hinkua ja seksi unia. :) *niitäkään ei oo näkynyt vaikka mulle kehuttiin sellaisenkin ajan tulevan*

Quarra ja tirriäinen rv34+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo energisyydestä tietoakaan. Olo on kankea ja väsynyt. Hemppakin vain 104. Että näin meillä...

SolAngel rv 27+1

Vierailija
4/10 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä tullut kamala järjestämis ja siivouspuuska. Koko ajan olen ompelemassa, leipomassa tai muuten vaan järkkäämässä jotain. Eli onkohan tämä nyt sitten sitä kuuluisaa energistä keskiraskautta, mene ja tiedä...

JJ rv 25+3

Vierailija
5/10 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuraskauden aikana olin tosi väsynyt, keskiraskaudessa vain väsynyt ja nyt sitten semiväsynyt... ja vasta nyt voi vetää päikkärit tarvittaessa, eikä ole meilläkään vanhempia lapsia imemässä mehuja.

rv 38+5

Vierailija
6/10 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin yleensäkään koe väsymyksen tunnetta, mikä kai johtuu jostain hermostollisesta syystä. En tuntenut väsymystä edes alkuraskautena, vaikka sain silloin nukuttua jonkin verran.

Keskiraskaudessa piristyin kuitenkin aivan älyttömästi, enkä enää ole kyennyt edes nukkumaan ilman unilääkkeitä. Olen ollut tosi ylienerginen ja kelaan päässä kokoajan kaikenlaisia suunnitelmia, mitä pitää ehtiä tekemään ennen vauvan syntymää.

Nousen jopa yöllä monta kertaa ylös tekemään " työlistoja" seuraavaksi päiväksi. Se alkaa jo mennä vähän ylitse... Tänään mm. järjestin kaikki viralliset asiakirjamapit kotona uudelleen. Älytöntä, mutta se vaan tuntui silloin välttämättömältä.

Voisi jo vähän helpottaa tämä energinen keskiraskaus, pliis...

Vierailija
7/10 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI! ENERGIAA ON OLLU KOKO RASKAUDEN AJAN, KUN LIIKKUNUT OLEN PALJON, N. 2,5 T 5-6 KRT VÄHINTÄÄN VIIKOSSA.

EN KYLLÄ SEKSI PUOLELLA TIEDÄ, ONKO SEN ENEMMÄN HALUJA KUIN MUULLOINKAAN. KYLLÄ SE VARMAAN ON VÄHENTYNYT SIITÄ, MITÄ OLI ENNEN RASKAUTTA.

MULTITABS, RAUTA JA TERVEELLINEN RUOKA LIIKUNNAN LISÄNÄ AUTTAA JAKSAMAAN!

Vierailija
8/10 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN UNOHDIN MAINITA, ETTÄ RV ON 29 KOHTA TÄYNNÄ.

LOPPU SUORA KOHTA ALKAA, YES!!

Vierailija
9/10 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kliseeltä kuin se kuulostaakin olen molemmissa raskauksissa ollut elämäni kunnossa. Nyt viikkoja 37 ja toivon että vauva malttaisi pysyä masussa mahdollisimman pitkään kun vointi hyvä. Harmillista ettei tätä tule kaikille, toisaalta molempien kohdalla alku on ollut todella hankalaa joten olisko tämä sitten kompensaatiota siitä, en tiedä.

Vierailija
10/10 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessa alkuraskaus oli yhtä nukkumista, keskiraskauden aika oli horrosta ja loppuraskaus vähän parempi; yritin touhuta muuten vaan koko ajan jotakin, kun olis saikulla ja aika oli todella pitkä....

Nyt kakkosta odottaessa alkuraskaus oli yhtä väsymystä, mutta vain kerran olen saanut nukkua päikkärit (nukuin esikoisen kanssa yhdessä...) ja yöunet jäävät 5-8 tuntisiksi, töissä nimittäin käyn ja työvuorot ovat todella epäsäännöllisiä...Nyt kun ollaan keskiraskauden alkuvaiheessa, väsymys ei ole enää niin totaalista, muttei paljon puutukaan. Joskus tulee semmoisia energia-puuskia, että jaksaa vaikka mitä, mutta sitten ollaankin pari päivää ihan naattis...Saas nähdä kuinka jaksetaan loppuun asti!?Rv 16+2