Miks oon aina mun miehelle kakkos vaihtoehto..
istun yksin päivät ja illat kotona..tosin päivisin teen töitä koneella mut kuitenkin. Miehellä on harvase ilta jotain menoa kavereiden kanssa ja sitten töissä venyy...mua ei todellakaan huomioi enää...=(
Kommentit (9)
kun kerroit että olet yksinäinen ja ikävöit häntä?
istun yksin päivät ja illat kotona..tosin päivisin teen töitä koneella mut kuitenkin. Miehellä on harvase ilta jotain menoa kavereiden kanssa ja sitten töissä venyy...mua ei todellakaan huomioi enää...=(
Sitten elämäsi on kivempaa.
että kyse on nyt vaan tästä illasta...ei edes tunnu tajuavan että se on ehkä kerran viikossa illan kotona. Muuten tulee aina niin myöhään että mä oon melkein nukkumaan menossa. Eli ei jää yhteistä aikaa ollenkaan. Sanoo ettei ole kyllästyny ja haluaa jatkaa yhdessä...ollaan tosin reilu 10vuotta yhdessä oltu. En tosiaan tajua mistä voi johtua..Oon kyllä miettiny että alan tekemään samoin, mutta ei mua huvita joka ilta mennä jossain iltamyöhään kun töitäki pitäs jaksaa päivisin tehdä.
vaikka viikonlopuksi, katso miten reagoi, ja mieti itse oletko tuollaiseen mieheen tyytyväinen. Paremminkin voisi olla. Onko teillä läheisyyttä, seksiä ja muuten hyvä olla yhdessä? Vai onko rakkaus kuihtunut pois.
asiat on hyvin. Mies nimenomaan väittää että rakkauden takia suhteessa haluaa olla edelleen..
vakisuhteen vakiseksin vuoksi niin etta miehellesi kai homma toimii selaisenaankin. Jos jatat sen vaikka tilapaisestikin, saat selville, onko teilla muuta.
jos mihellä on vapaus mennä ja hän on tottunut siihen, että joka päivä menoa, niin ei hän omasta halustaan rutiineistaan poikkea. Keksi teille jotain yhteistä tekemistä illoille, tai muutamaksi illaksi, ehkä mieskin sitten viihtyy kotona. Tehdää kynttiläillallisia viinin kanssa. Pitkiä hierontasessioita, leffailtoja, Jutelkaa, saunokaa, pelatkaa jotain peliä. Tylsäähän se monista aktiivisista miehistä on istuksia kotona. On niitä kyllä toki sellaisiakin jotka ei muta tee kun pelaa nettipelejä tai katsoo telkua illat, ja silloinkin nainen aika yksinäinen. Sellaistakaan ei ois kiva katella.
Jos hän ei "ikinä" huomio sinua niin kyllä voi olla jotain muutakin syitä, onko epäilystä toisesta naisesta? Miten niinä iltoina kun hän on kotona viihtyykö seurassasi, antaako huomiota, onko läsnä?
Voisit kyllä sanoa että jos todella rakastat niin saat alkaa viettämään enemmän aikaa kanssani, ei tarvitse kaikkia menoja jättää pois mutta voitte sopia tietyt illat jolloin saat jakamatonta huomiota.
se on kyllästynyt seuraasi. Ehkä se on vain vaihe.