Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyää, mies kieltäytyi ottamasta vastaan osaa synttärilahjastaan =(

Vierailija
19.05.2011 |

Vähän aikaa sitten oli miehen nelikymppiset ja järjestin synttärilahjaksi yllätysjuhlat, johon salaa kutsuin kaikki miehen läheiset ystävät sekä sisarukset (joita ei näe kuin kesälomilla).

Lahjaan kuului myös lupaus kahdenkeskisestä viikonlopusta jossain lähiaikoina. Siskoni lupautui hoitamaan lapsia (4) sinä viikonloppuna.

Siskoni kanssa sovittiin viikonloppu nyt tulevalle viikonlopulle viime viikolla.

Tämän viikkoa mieheni on ollut hirveän väsynyt ja kärtty ja alkuviikon mietin mitenkähän perjantain työpäivän jälkeen reagoi siihen, että istutan autoon ja sanon vain suunnan (eli mökille n. 200km päähän)

Päätin ottaa asian puheeksi ja kerroin miehelle suunnitelmista ja että kaikki olisi suunniteltu jos vain jaksaisi ja haluaisi lähteä, väsynyttä miestä en sinne halua ainutlaatuista viikonloppua viettämään.

Mies mietti hetken ja sanoi, ettei halua lähteä..

Eli se siitä lahjasta ja viikonlopusta ilman lapsia miljoonaan vuoteen..=(

Tuntuu kuin minulle olisi palautettu pitkään harkittu lahja ihan turhana, "joo ei kiinnosta, en tykkää, en jaksa"

Olen vähän loukkaantunut, toisaalta ymmärrän, vähän vituttaa ja paljon petyttää..

Onko aihetta vai annanko olla?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jotain oikeasti merkittävääkin, niin ymmärrän. Mutta se, että on tiedossa viikonloppu ilman lapsia vaimon kanssa, on ilman muuta rentouttava ja nautinnollinen viikonloppu, joten en ymmärrä, mitä jaksamista siinä olisi.

Olisin loukkaantunut - todellakin. Ymmärrän väsymyksen, jos pitäisi lasten kanssa lähteä mökille, mutta ilman lapsiahan homman pitäisi olla todella helppoa. Mutta toisaalta minä en niin pane pahakseni 200 km:n automatkaa - jotkut taas eivät semmoista jaksa koskaan.

Vierailija
2/23 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei selittäisi mitenkään miksi kieltäytyy.

Jos olisi työjuttuja tai vaikka se väsymys, mutta jos mitään muuta ei sano kuin en jaksa, niin todellakin pettyisin ja ärsyyntyisin.

Noloa mieheltä minusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin ukolle, että voi jäädä kotiin lasten kanssa, MINÄ menen sitten rentoutumaan vaikka yksin/jonkun kaverin kanssa.

Vierailija
4/23 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jata lapset miehellesi.

Vierailija
5/23 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on varmaan ymmärtänyt sinut kirjaimellisesti, eli että hänellä on optio kieltäytyä jos on väsynyt. Minusta sinulla ei silloin ole aihetta kieltäytyä.

Mutta mitä jos muutat omia suunnitelmiasi? Pyydät miestä kuitenkin omistautumaan sinulle koko viikonlopuksi eikä sopimaan muuta menoa. Lapset menevät siskolle viikonlopuksi kuten oli sovittu. Järjestät perjantai-illaksi hyvää syötävää, vähän tunnelmaa. Olette rennosti yhdessä. Menette nukkumaan kun nukuttaa ja nukutte niin kauan kuin jaksatte rauhassa ilman lasten mölyä. Ehtiihän mökille ajaa lauantaina aamupäivästäkin vielä.

Vierailija
6/23 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin ukolle, että voi jäädä kotiin lasten kanssa, MINÄ menen sitten rentoutumaan vaikka yksin/jonkun kaverin kanssa.

Ei ollut tarkoituskaan olla yksin, vaan tuon miehen kanssa kahdestaan pitkästä, pitkästä aikaa.

Yksin pääsen mökille silloin kun haluan, eli pari kertaa vuodessa. Miehen kanssa ei tätä olla koettu koskaan, että oltaisiin ihan kahdestaan. Ja sitä juuri olisin halunnut..

t. ap

Vierailija
7/23 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

If life gives you lemon, make lemonade.

6

Vierailija
8/23 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tarkoituskaan olla yksin, vaan tuon miehen kanssa kahdestaan pitkästä, pitkästä aikaa.

Yksin pääsen mökille silloin kun haluan, eli pari kertaa vuodessa. Miehen kanssa ei tätä olla koettu koskaan, että oltaisiin ihan kahdestaan. Ja sitä juuri olisin halunnut..

t. ap

se voi jäädä lasten kanssa kotiin ;) eli kiittämätön kun on, niin kärsiköön siitä

Vierailija
9/23 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin: Minusta sinulla ei silloin ole aihetta kieltäytyä.

Tarkoitin kirjoittaa: Minusta sinulla ei silloin ole aihetta loukkaantua.

Vierailija
10/23 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla parempikin molemmille jäädä kotiin. Tuolle yhteiselle ajalle on kuitenkin latautunut jo ainakin sinun puolelta odotuksia. Todella väsynyt ei jaksa niitä lunastaa. Tuloksena siitäkin olisi mielipahaa.

Siirtäkää reissu toiseen viikonloppuun jos mahdollista. Jos lastenhoitajalle ei käy kuin tämä aika, niin olkaa kahdestaan kotona. Ehkä jo lauantai-iltana mies jaksaa tehdä jotain kivaa yhdessäkin.

Vierailija
11/23 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsetko on miehelle taakka josta nyt paasisi vapaalle, eikohan se oo yleensa toisin pain, mies kieltaytyi nimenomaan tilaisuudesta paasta kahdestaan vapaalle. Joten tuolla miehella taitaa olla tosiaankin ongelmia, tai haluaa pottuilla.

Vierailija
12/23 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli kuitenkin lahja sun miehelle. Ei sinulle. Kumpi teistä ylipäätään kaipaa enemmän vapaata lapsista ja kodista?

Mies mietti hetken ja sanoi, ettei halua lähteä.. Eli se siitä lahjasta ja viikonlopusta ilman lapsia miljoonaan vuoteen..=(

Vierailija
13/23 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsivapaa viikonloppu itse omaan rentoutumiseen jonka olet nejan lapsen aitina moneen kertaan ansainnut, eikohan Suomessa miehet yleensa paase vapaalle aina silloin kun huvittaa.

Vierailija
14/23 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi ottanut tuota vaihtoehtoa edes esille. Enkä asettanut ehtoja, että väsyneenä ei saa tulla. Miehesi ei ymmärtänyt kysymykseen sisältyvää kompaa, toisin sanoen että on vain yksi oikea vastaus.

Ymmärrän että harmittaa ja minuakin harmittaisi. Ensi kerralla vähän selkeämpää kommunikointia.

Vierailija
15/23 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta lähtökohta on jo huono, että etukäteen suunnitellaan koko viikonlopun juttua ilman, että kysytty. Mä en kestäis sellaisia yllätyksiä. Haluan tietää etukäteen. Miksei voinut antaa yllätyksenä "ihana kahdenkeskinen viikonloppu, sovitaan yhdessä milloin".

Ja jos on ihan oikeesti väsynyt, niin ei tosiaan halua lähteä ajamaan 200 km. Miksi mennä kärvistelemään väsyneenä ja pitää yrittää kovasti nauttia? Jos voi olla väsyneenä omassa kodissaan tutuissa kuvioissa. Ja niin kuin joku jo sanoi, miksei voi olla sitten kahdestaan yksin kotona, jos lapsenvahti järkätty. Miksi pitää lähteä jonnekin mökille?

Vierailija
16/23 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahja olikin ap:lle...

Vierailija
17/23 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iflife gives you lemon ask for tequila

Vierailija
18/23 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kontrollifriikki, jotkut ihmiset eivat vaan sieda etta heille jarjestetaan mitaan ilman kysymatta lupaa?

Vierailija
19/23 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääkää kahdestaan kotiin. sen 200km voi ajaa sit vaikka päiväseltään, jos siltä tuntuu, mutta laittakaa ne lapset hoitoon vaikka yhdeksi yöksi. Jos on mahdollisuus kieltäytyä ja sankari kieltäytyi, niin sitä pitää kunnioittaa eikä äksytä.

Vierailija
20/23 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaksa istua paria tuntia autossa. Kylla tuon kieltaytymisen osoitteena oli ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi