Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen leirillelähtö mietitettää ja ahdistaa

Vierailija
19.05.2011 |

Ilmoitin ekaluokkalaisen leirille viikoksi. Siis on siellä yötä. Paikan tiedän ja on ihan kiva ja kaunis paikka jossa mahdollisuus moneen aktiviteettiin.

Hieman rupesi melkein ahistamaan info-tilaisuuden jälkeen. Heillä käytäntönä esim sellainen asia, että aamulla pitää ottaa talosta ulos kaikki päivän aikan tarvitsemasa kamat. Ovet lukossa eikä sisälle saa mennä kun vain äärimmäisessä hätätapauksessa hakemaan jotain. Ei meidän lahopää 8v muista kaikkia kamoja sieltä kuitenkaan ottaa, hyvä jos muistaa pukea päälle ja hoitaa itsensä ulos...

Mitä jos se ei muista kaikkia kamoja eikä uskalla pyytää lupa hakea ne? Miten se osaa laittaa oikealaiset/asianmukaiset vaatteet päälle? Miten se osaa itse rasvailla itsensä aurinkorasvalla?

Mitä jos sille tulee koti-ikävä eikä uskalla sanoa, että haluaa soittaa kotiin.

Ehkä huolehdin turhasta, mutta silti ahdistaa. Aion kyllä soittaa sinne joka päivä ja kysellä kuulumisia. Miten pärjään itse viikon töissä kun mietin kokoajan miten se pärjää? Poika ei ole ollut viikkoa pois kotoa vieraassa paikassa, serkun luona kylläkin on ollut ja se meni ihan hyvin, mutta olihan siellä tuttuja "hoitamassa".

Kertokaa omia kokemuksianne leireistä. Ehkä se auttaisi sulattamaan tämän.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kokemusta 8v ikäisistä

mutta kuinkakohan moni AIKUINEN muistaisi ottaa kaiken tarvitsemansa (ottaa huomioon erilaisia asioita mitä ehkä tarvii?) aamulla...

aika erikoiselta kuulostaa.

missäs niitä tavaroita sitten säilytellään se päivä? esim tätä aurinkorasvaa kannetaan mukana vai?

Vierailija
2/2 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leirille, vaikka ois halunnut. 4 yötä oli mun mielestä liikaa ekaks leiriks. 2 yötä riittäis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi