Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treenaatko lantionpohjalihaksia päivittäin?

28.10.2005 |

Raskauden loppuvaiheessa vielä tulikin treenattua niitä, mutta nykyisin " ei oikein tunnu olevan aikaa" (= tekosyy, olenhan nytkin netissä...!).

Miten te muut, treenaatteko lantionpohjalihaksianne säännöllisesti?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tuppaa unohtumaan arkea pyörittäessä, mutta aina imetyksen aikana yritän treenata.

Vierailija
2/8 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lantionpohjanlihaksien treenaamiseen tarvita sen kummempaa rauhallista hetkeä vaan niitä voi yhtä hyvin treenata vaikka tässä netissäkin surffaillessa. Joten siitä vain treenaamaan....:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aina kerran viikossa ahaa-elämys: " Ahaa! Näitähän piti muistaa harjoitella" ... Ei taida teho olla kovin kummoinen :(

Vierailija
4/8 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aiheutta mulle sellasta stressiä...olen jättänyt koko homman. Pissa ei karkaa ja seksi tuntuu hyvälle, en ota paineita...

Vierailija
5/8 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En treenaile lantionpohjan lihaksia, edes heti synnytyksen jälkeen ei virtsa karkaillut, seksi tuntuu hyvältä ja muutenkin olen ollut hyvässä kunnossa. Tai siis tiedän että kun ratsastamassa käyn 1-2 krt/vko tulee niitä lihaksia treenattua! Mutta kotona ei tuu treenailtua niitä.... tiistaina jälkitarkastus joten saapi nähdä mitä tohtori täti sanoopi asiasta!

Vierailija
6/8 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tloppuvaiheessa ei liene kovin merkittävää hyötyä, sillä lihakset rasittuvat alatiesynnytyksessä paljon. Synnytksen jälkeen lihasharjoituksista saavutettava hyöty on huomattavasti suurempi.

Ponnistusvaiheessa tarvitaan lähinnä vatsalihaksia.

Vierailija
7/8 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan synnytyksen jälkeen alapää oli kyllä pommin jäljiltä kaikessa suhteessa ja oli pakko. Mutta päivittäin ei kannata treenatakaan, jos on " pommin jäljiltä" . Olen ennenkin varoitellut, mutta varoitan taas, että voi mennä paikat kivuliaaseen kramppiin, ja se on aikasta ikävä juttu, hidastaa vaan toipumista. Eli parempi vähempi kun liikaa, mutta ei liian vähän kuitenkaan...

Vierailija
8/8 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että en. Synnytyksen jälkeen pissa karkaili, nyt ei enää. Taidan olla tosi laiska, mutta vaikka kuinka asiasta joka paikasta kuulee, että olis tosi tärkeetä treenailla jne, niin ei vaan tule niin tehtyä.

Eikös seksikin (orgasmi) ole hyväksi lihaksille? Ehkä helpompi keino?(No juu, ei sillä, että sitäkään tapahtuisi tässä huushollissa paljoa:)