Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon nutrilett-kuurilla (5 pvää) saanko juoda light-limuja?

Vierailija
17.05.2011 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutriletissa on ideana saada vähän kaloreita, joten kalorittomat tuotteet, kuten light-limut ovat ihan ok. Niitä ei ole erikseen missään ohjeissa mainittu, kun eivät muutoin ole mitään terveysjuomia. Itsekin nutrilettikuurilla join kahvia, light-limuja yms. mikä sai tuntemaan kuin olisin syönytkin jotain...

Vierailija
2/11 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haen aamul.olen läski ja vihaan tätä!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa juoda, mutta kannattaa juoda harkiten :). Nimittäin makeutusaine aiheuttaa kehossa sen, että kun makea koskettaa kieltä, lähtee aivoihin singnaali energiasta. Keho luulee, että tulossa on energiaa, jota ei sitten tulekaan.

Tästä seuraa helposti nälkä, koska keho edelleen odottaa sitä energiaa.

Lisäksi makeutusaineella makeutetut tuotteet nostavat insuliinin tuotantoa terveellä ihmisellä (oli muistaakseni viime heinäkuun Diabetes-lehdessä.. tai syyskuun, en muista tarkkaan).

Tsemppiä, viis päivää menee sujahtaen!

T: nutrannut 1tyypin diabeetikko.

Vierailija
4/11 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join Pepsi Maxia joka päivä varmaan 2-3 litraa, koska en pidä vedestä, enkä kahvista.

Ketoosi ja hyvä olo pysyi koko ajan. Lisäaineista en osaa sanoa, mutta ei tuo ainakaan laihdutusta tai fiilistä haitannut, eikä myöskään veriarvoja, jotka paranivat kaikki huippulukemiin.

Lopputulos 168/65

Vierailija
5/11 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haen aamul.olen läski ja vihaan tätä!!!!!!!!!!!!!!!!!

Se on täynnä kaikkea moskaa!

Osta vain niitä pirtelöitä, joista uskot tykkääväsi, eikä ole pakko pidättäytyä pelkästään nutriletissä.

Vierailija
6/11 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa juoda, mutta kannattaa juoda harkiten :). Nimittäin makeutusaine aiheuttaa kehossa sen, että kun makea koskettaa kieltä, lähtee aivoihin singnaali energiasta. Keho luulee, että tulossa on energiaa, jota ei sitten tulekaan. Tästä seuraa helposti nälkä, koska keho edelleen odottaa sitä energiaa. Lisäksi makeutusaineella makeutetut tuotteet nostavat insuliinin tuotantoa terveellä ihmisellä (oli muistaakseni viime heinäkuun Diabetes-lehdessä.. tai syyskuun, en muista tarkkaan). Tsemppiä, viis päivää menee sujahtaen! T: nutrannut 1tyypin diabeetikko.

Vierailija
7/11 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai jotain salaattiakin?+kertokaas jotain!Olin 7 vuotta samassa painossa,liikun paljon.Nyt vauva 1 v2kk ja painoa 8 kiloa,ei lähe ei.josko tää nutraus auttais??Ainakin alkuun pääsis,luulen..

Vierailija
8/11 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parempi, kuin pelkät pirtelöt. On vähän helpompi alku, kun siinä tulee enemmän kaloreita, mutta minusta ihan mahdollista pysyäkin dietillä. Siis jos tykkää makeasta. Maksaa ehkä 25e eikä saa syödä muuta kuin mitä siinä on mainittu. Jos ei ole aiemmin kokeillut, niin aika kalliiksi tulee hankkia useita eri pirtelöitä ja aterioita erikseen, ja mitäpä jos se ei sitten onnistukaan?

Vierailija
9/11 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty syömään niitä päivälliseksi tarkoitettuja pusseja. Söin eilen sen tilalla kaurapuuroa.

Vierailija
10/11 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin tuolla kuurilla, join tavallista cocista pullon päivässä ja silti tuon kuurin aikana tippui 3½kg :)

Vierailija
11/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pirtelöitä ja vihanneksia, vähintään 2l kalorittomia nesteitä