Koetko olevasi parempi kuin muut? (salaa)
Minä koen, syystä että, olen pysynyt erittäin hoikkana ja kauniina 3 synnytyksen jälkeen. Olemme olleet mieheni kanssa onnellisesti yhdessä 21v. Meillä on kivat työt ja miehenikään ei ole tippaakaan lihonut. Lapsemme ovat luokkansa kolmen parhaan joukossa. Asumme isossa omakotitalossa järven rannalla. Mikä on sinun salainen ylpeytesi aihe?
Kommentit (6)
olemme pysyneet vaikeuksista huolimatta yhdessä 12 vuotta ja olemme onnistuneet rakentamaan onnellisen perheen. Lapsemme ovat järkeviä, fiksuja, hauskoja ja hyviä kavereita. Meillä on ympärillämme paljon hyviä ystäviä ja olemme löytäneet kaikille sellaisia harrastuksia, joista saa virtaa arkeen.
En tunne silti olevani parempi kuin muut.
En kyllä tunne olevani huonompikaan.
On mullakin kaikenlaisia "meriittejä" joita voisin luetella mutta eivät ne saa minua tuntemaan itseäni muita paremmaksi ihmiseksi.
että lapsetkaan ei ole yhtään lihonnut.
Minä koen, syystä että, olen pysynyt erittäin hoikkana ja kauniina 3 synnytyksen jälkeen. Olemme olleet mieheni kanssa onnellisesti yhdessä 21v. Meillä on kivat työt ja miehenikään ei ole tippaakaan lihonut. Lapsemme ovat luokkansa kolmen parhaan joukossa. Asumme isossa omakotitalossa järven rannalla. Mikä on sinun salainen ylpeytesi aihe?
Olen urheilullinen, kielitaitoinen ja todellinen perfektionisti kaikessa. Sen kyllä huomaa.
olevani huonompi kuin muut. Pelkään, että joku saa sen selville - siihen asti teeskentelen pärjäävää.