Miltäs tuntuu olla 20v tyttö?
Harmittaako kun menee vielä 10 vuotta siihen täydelliseen naisen kroppaan, sillä eikös kolmekymppinen ollut sellainen yleinen unelmanainen komeiden miesten keskuudessa :)
Miten koette tämän kriisin ja tuntuuko opiskeluelämä köyhältä?
Entä monetko pakit on tulleet 30-40v pelimiehiltä?
Menikö itsetunto? :)
- Janne J.
Kommentit (8)
No mikäs se "pelimies" on? taitaa olla niinpäin että rentut ja ujot käyttää sua hyväkseen kun ei saa kauniin 30v naisen seuraa, yleensä se on niin.
Oikeat tosimiehet hakee kauniita naisia ja jos ne sun "pelimiehes" saa parempaa ja että ne hyväksytään niin jäät taas niiden pikkupoikien seuraan.
Kyllä muijat on sitten tyhmiä.
T: Janne Kouvolasta
Älä lässytä. 20 vuotias pikkutyttö ei ole vielä edes nainen.
Paskaa puhut ja ei sun tarvi selitellä oletko sinä köyhä tai rikas tms. koska sitä tässä ketjussa ei kukaan ole kysynyt.
Harva täällä rikas on oikeasti. Pankistahan te pikkutytöt ja pojat sitä rahaa lainaatte kun on pari vuotta siivottu nurkkia tai pyöritty jossain firmassa. Sitten anotaan isot lainat ja loppuelämä perseauki tai sitten lisää lainaa + velkaa.
ei tämmöiset pikku taukit pysty ikinä elämään hyvällä itsetunnolla ellei tilillä ole 100 000e.
Ja köyhäthän on luusereita, tyhmiä jne.?
Tiedätkö mitä? Sut pitäs ampua.
Olen terve kuin pukki.
Onhan täällä oikeus vittuilla ja arvostella pikkutyttöjä jos ne ärsyttää :) Sitä vartenhan tämä paskanjauhamisnetti on että saa laittaa "ilmaisia mielipiteitä".
Hyvää päivänjatkoa pullukat!
Itselläni on ollut täydellinen naiskroppa neljätoistavuotiaasta asti... joten ei ole kriisiä, eikä köyhyyttä! eikä ole yksiäkään pakkeja tullut, joten ei ole itsetunto mennyt!
Ei kriisejä, ajoittaista rahan vähyyttä tosin esiintyy, muttei köyhyyttä kuitenkaan ;)
Ja pakkeja ei ole tullut, itse olen antanut monet. Mulla on jo täydellinen mies, enempiä en kaipaile.
Itselläni on ollut täydellinen naiskroppa neljätoistavuotiaasta asti... joten ei ole kriisiä, eikä köyhyyttä! eikä ole yksiäkään pakkeja tullut, joten ei ole itsetunto mennyt!
täydellinen naisen kroppa, ollut 15-vuotiaasta. Pakkeja ei ole tullut keneltäkään ikinä, sen sijaan pakkeja on tullut annettua aika kasa. En vietä opiskeluelämää joten ei ole köyhää. Käyn töissä ja mieheni on hyvätuloinen yrittäjä. Itsetuntoni on loistava.
Kaikenkaikkiaan on ihanaa olla 20-vuotias, tai no 21. Minulla on perhe ja kaikki mitä yleensä ihmisillä vasta 10v vanhempina mutta sen lisäksi olen edelleen nuori ja nätti.
ja 30-40 v. pelimiehiä riittää joka sormelle, kiitos kysymästä.
Omasta mielestäsi ehkä onkin, mutta 15-23v on vielä liian tyttömäinen. 25-35v nainen on kauniimpi ja seksikkäämpi.
Kuulostat katkeralta jos sinulla on nyt jo lapset riesanasi. Eikös se mennyt niin että niitä ei kannata tehdä liian aikaisin?
Jos olisit 30v niin olisit oikeasti kaunis nainen ja vieläpä ilman lapsia aviosuhteessa niin sinulle olisi monet ikäisesi kateellisia.
Ai sinä olet antanut pakkeja? Minulta saisit pakit ja olen mies :) Kiukuttaako?
Vaikka käyt töissä niin et ole ehtinyt kartuttaa säästöjä tarpeeksi joten olet siis persaukinen lutka jotka mies pitää pystyssä.
yrittäjäkö? buhahhah... aika riskaapeliä touhua. Kohta oletkin veloissa persettäsi myöten.
Että joopajoo. suuret on tytöllä puheet mutta totuus tuli tässä.
Terv. Janne Jokinen.