Kerroin ystävättärelleni
Odottavani toista lasta aviomiehelleni johon ystävättäreni vastaa...Ai sä oot raskaana!!!! Miten sä oot ajatellu pitää teidän seksi elämän hyvänä kun sun vatsa tosta kasvaa?
Mietinpä vaan että pidänkö hänet ystävättärenä vai entisenä sellaisena....
Ja tämä tarina on tosi....
Kommentit (14)
niin mieti nyt itse, onko ystäväsi aiemmin väläytellyt mahdollisesti vinkkejä tyhjäpäisyydestään vai oliko ihan eka kerta...?
JOs ei, hän on varmasti kateellinen, ja sinulta pitäisi löytyä sääliä ja ymmärrystä hänelle. Toisaalta silloinkaan ei ole pakko sietää asiatonta käytöstä, joten tyhjentävä keskustelu varmaan olisi paikallaan, ja vasta sitten päätös siitä, jatkuuko ystävyys vai ei.
Jos on aina ollut tuollainen, niin en tiedä, miksi yllätyit. Toki en jaksaisi pidemmän päälle tuollaista ystävää (yhden ystävyyssuhteen laitoin jäihin, kun kuulin ilkeyksiä joka tapaamisella), mutta itse olet hänet joskus valinnut, joten ei pitäisi yllättää nuo kommentit.
Ei kai tuo nyt sentään ole syy katkaista ystävyyttä? Mitä loukkaavaa tuossa kysymyksessä edes oli?
Olisin kaverilleni todennut, että etkö kuule voisi hoitaa 6kk tuota äijää kun tosiaankin vatsa alkaa olla tiellä ;)
Tilannehan on siis se että ystävättäreni on minulle jo useasti ilmoittanut kuinka himottavan seksikäs mieheni on ja aina kännipäissään pörrää hänen ympärillään kun mikäkin herhiläinen.
Onhan se tietysti kiva että mieheni kelpaisi muillekin mutta pidän mielummin itselläni :)
Koin itse tilanteen niin että kun minä en enää pysty ystävä ojentaa auttavan värkkinsä...hänkin on siis naimisissa,tosin suhde retuperällä ja mikä parasta minua 13 vuotta vanhempi....
Olen jo ottanut häneen etäisyyttä mutta mieheni haluaisi että pidän häneen enenpi yhtettä...
Vaikkakin mieheni ei tällähetkellä tiedä mitään niin seksikästä ja kiihottavaa kuin raskaana oleva vaimonsa minua ahdistaa tilanne suunnattomasti.
kuin että omituisia "ystäviä" ihmiset sitten hankkivatkin. Elämäsi kuulostaa todella oudolta.
Minkälaisissa piireissä oikein liikut?
Tilannehan on siis se että ystävättäreni on minulle jo useasti ilmoittanut kuinka himottavan seksikäs mieheni on ja aina kännipäissään pörrää hänen ympärillään kun mikäkin herhiläinen. Onhan se tietysti kiva että mieheni kelpaisi muillekin mutta pidän mielummin itselläni :) Koin itse tilanteen niin että kun minä en enää pysty ystävä ojentaa auttavan värkkinsä...hänkin on siis naimisissa,tosin suhde retuperällä ja mikä parasta minua 13 vuotta vanhempi.... Olen jo ottanut häneen etäisyyttä mutta mieheni haluaisi että pidän häneen enenpi yhtettä... Vaikkakin mieheni ei tällähetkellä tiedä mitään niin seksikästä ja kiihottavaa kuin raskaana oleva vaimonsa minua ahdistaa tilanne suunnattomasti.
neitoseen enempi yhteyttä, kuten tuossa yllä mainitset?
Mun miestä ei voisi vähempää kiinnostaa pidänkö enemmän vai vähemmän kavereihini yhteyttä vaiko ihan välit johonkin katkeaisi. Ihan saan itse päättää miten noi jutut menee.
Mieheni haluaa siis pitää yhteydet kunnossa että saadaan joku vahtimaan esikoista kakkosen synnytyksen ajaksi. Isovanhemmat kun asustavat sen verran kaukana (100km) ja eivät ole saaneet lomia lasketulle ajankohdalle.
Miehen mielestä mun nyt sitten pitäisi pyydellä häntä kylään ja kaupoille ja hyvä ettei persettäkin pyyhkimään.
Itse olisin haalinut jonkun muun kaverin esikoista hoitamaan...toki on tässä puolensakin...ystävättäreni on ainut kavereistani joka ei pelkää meidän koiria ja uskaltaa jäädä isoon maataloon yöksikin yksin
Saattaisin myös kysyä, että mitenkäs mun seksielämäni hänelle kuuluu, jotenkin olen käsittänyt sen intiimiasiaksi.
tuon naisen toimesta, ja siksi se haluaa pitää sen teidän lähellä, ei sen esikoisen vuoksi, vaikka hyvin häneltä keksitty tuo veto :)
Noo kyllä mäkin sinunlaiset ihmiset mielelläni heivaan elämästäni! Ihan niinkuin ketään ihminen tässä mailmassa ei olis koskaan möläyttänyt mitään tyhmää! Ja sen takia katkaistaan ystävyys! :D ei saaatanaaaaa..... :D Mulla on aina niin hauskaa ku tuun tänne palstalle!
Ei jaksa tulla mihinkään mitä ehdotan,kaikki on niin vaikeaa. Muiden kanssa jaksaa mennä ulkomaita myöten. Viimeinen niitti oli kun ehdotin tapaamista viikonloppuna, vastaus oli katellaan. No sitten olikin ollut erään toisen kaverin kanssa viihteellä. Ja kuitenkin aina kertoo minun olevan läheisin ystävänsä.