Olen käynyt "vähän" vaateostoksilla...
Siivosin viime syksynä vaatekaappia ja heitin kuluneita, epäsopivia ja rikki menneitä kesävaatteita ja muitakin vaatteita pois. Nyt on sitten pitänyt käydä ostoksilla ja vähän kauhistuin kun tajusin mitä olen ostanut kuukauden sisällä:
- 3 farkut (2 samanlaiset)
- 2 farkkucaprit
- 1 rennot "kangas"caprit
- 2 löysät pellavahousut
- 2 t-paitaa
- 3 vähän siistimpää "kangas"paitaa
- 2 toppia
- 1 juhlamekon, jota voi tosin käyttää myös talvella ihan arkena, kun asustaa sen tavallisella neuleella tms.
Ihan järjettömästi vaatteita! Housujen määrää tosin selitän sillä, että olen niin kummallisen mallinen, että kun löydän sopivat housut (joissa on myös sopivan pituiset lahkeet), on toimittava heti.
Piti vähän päästä purkautumaan...
Kommentit (2)
paljonko rahaa olen käyttänyt. Mulla oli 1,5 vuotta sitten jumittuneet odotuksen ja kotivuosien kerryttämät 10 ektrakiloa. Lupasin itselleni, että kun ne lähtee, niin vaatevarasto menee uusiksi.
En ostanut vaatteita heti paljoa, atteä jos jojoilen. Puolessa vuodessa olen ostanut:
- 3 farkut
- 3 mekkoa/tunikaa
- 3 rintaliivit
- monet alushousut
- 2 legginssit
- 4 puseroa
- 2 takkia
- juoksuasun
- jumppavaatteet
- 4 toppia
- 2 caprit
- pipoja, käsineitä, huiveja (asuihin sopivia, oikeasti en olisi näitä välttämättä tarvinnut)
- 2 neuletakkia
Vieläkään minulla ei ole tarpeeksi vaatetta, mutta vähitellen...
Lisäksi olen ostanut kuluneiden kenkien tilalle
- työkengät
- talvikengät
- talvisaappaat
- kävelykengät
- juoksukengät
Seuraavaksi suuntaan ostamaan kesävaatteet. Olen ostanut vaatteita enemmän kuin vuosiin.
Jos noi on kaikki esim. KappAhlista, ei vielä mennyt ihan omaisuutta, ja sait silti kaipaamasi uudistusta?
Mulla ainakin on sellaisia kausia, jolloin ostan tosi paljon kerralla, ja sitten voin olla viikkojakin (hehheheh) ostamatta yhtään mitään..