Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiset "biletysvaatteet" ostaisin kesäksi? Ikää 30+

Vierailija
15.05.2011 |

Syksyllä ja talvella olen ollut baarissa farkuilla ja jollain topilla, mutta kesällä noi farkut on ainakin helteellä aivan liian kuumat. Pitäis mennä vaateostoksille muutenkin ja samalla reissulla haluaisin ostaa edes yhdet yökerhoon/baariin sopivat vaatteet kesäksi.

Kriteerit tulee tässä:

-en käytä legginssejä mistään hinnasta

-kesäkengissäni ei ole korkoja, enkä ole ostamassa uusia kesäkenkiä

-en käytä minihameita/-mekkoja

Ehdottakaa mulle hyviä bilevaatteita noilla kriteereillä! Paras olisi, jos joku osaisi laittaa linkkejä joihinkin kuviin ehdotetuista vaatteista. Kiitos tuhannesti jo etukäteen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeat farkut (täyspitkät tai pohjepituiset) on tosi kivat kesäbaarihousut jonkun kevyemmän, hihattoman topin kanssa! Ja Suomessa usein tarvitsee iltaa ja yötä varten huivin, kevyen neuleen tai jotkut irtohihatkin.

Myös ehdotus maksimekosta on hyvä. Kapealinjainen hillitynsävyinen maksimekko on tänä kesänä must (muualla Euroopassa jo viime kesänä).

Vierailija
2/4 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pitäisi nähdä sinut ja sitten mennä kauppoihin katseleen, että mitäs sieltä oikein löytyy mikä voisi sopia juuri sinulle.

Liian vaikea homma tollasilla tiedoilla.

Hanki sä mulle sopivat kesävaatteet. Mä tarttisin jonkun kivan kesämekon, joka peittää noin 5 kg ylipainon eikä siis tuo noita liikakiloja liikaa esille. Ilman rintsikoita en voi olla, joten sekin on huomioitava. Kankaan ja mallin tulee olla "kalliin" näköisiä, sillä halvat vaatteet / halvan näköiset vaatteet eivät pue mua enkä voi sellaisia käyttää. Joku kiva väri. Koko 34-36.

Sitten pitäisi löytää sellaiset remmeistä tehdyt sandaletit - remmit nilkkaan saakka. Sopiva korko, ei kovin korkea arkikengiksi, koska polvi leikattu. Koko 3,5 - 36 liian pienet, 37 liian suuret eli välikoko. Niitä tuskin nykyään edes valmistetaan.

Eikös ole aika konkreettiset haluamiset? Mistä nämä löydän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

housut kun farkut. Vaaleat ja kevyempää kangasta ja sellanen pituus, että laskeutuu kauniisti niitten sun ei-korollisten kesäkenkies kanssa. Sitten joku muotivärin kesätoppi.

Vierailija
4/4 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään sellaisia paskat-housussa-näköisiä, vaan vaikka vähän laadukkaammasta kankaasta. saattaapi olla kiven alla. ehkä netista tai oompelijalla voisi teettää. ovat ilmavat ja jotkin materiaalit viileän tuntuisia. Tai sitten muuten vaan löysähköt ohuemmasta kankaasta olevat kesähousut. Näyttäisivät varmaan hienoilta nahkasandaalien kanssa ja boheemeilla koruilla ja hiuspantahuivilla. Ehkä intialais- tyylinen kokonaisuus olisi jännä. Sori ko tuli pitkä innostuin seputtamaan:D