Heh, soittelin töihin että mulla on oksennustauti
Ei huvita mennä, jäis kiekkofinaali kattomatta jos joutuis olemaan iltavuorossa. Meillä saa olla omalla ilmotuksella 2 pv pois.
Kommentit (16)
ilkeenkö olla huomenna pois töistä vaikka kurkussa on kaktus, nenä tukossa ja kuumettakin näyttää pukkaavan. Olo on tosi kurja, mutta luulen että sairasloman jälkeen olen TAAS pomon puhuttelussa "omista" lomista. Meillä kuitenkin jo ekasta saikkupäivästä tarvii todistuksen.
Ne jää kiinni jossain vaiheessa puheistaan ja teoistaan.
Tilalle voi sitten palkata työntekijän, joka arvostaa työtään ja työtovereitaan.
Mieheni alainen laittoi vastaavan jutun facebookiin ja kavereiden kavereiden kautta kopio päivityksestä päätyi pomon käsiin. Neitiä odottaa aamulla irtisanominen.
ja saat sen taudin ihan oikeastikin.
todella typerää tollainen lapsellisuus!
Kesätyöntekijät saapuneet ja silmät kiiluen oikein kyttäävät ylitöitä. Sunnuntaisesta ylityöstä saa tuplapalkan ja arkena kaksi ekaa tuntia 50 prosenttisia loput satasia. Heillä pieni veroprosentti ja siksi kova into painaa duunia. Joten turha jeesustella ainakaan mun kohdalla että toiset saa painaa tupladuunia saamatta erillistä korvausta. Tänä vuonna en ole vielä päivääkään aiemmin sairastanut joten pitämättömia sairaslomia siis löytyy.
Kuvitteletko sinä idiootti, että sairaslomat ovat joku vuosiloman jatke ja ne kuuluu pitää pois vuoden aikana?
Sitten ihmetellään, kun yrittäjät eivät halua palkata ketään ja itketään kun on palvelualoilla huonot palkat.
Ymmärrätkö sinä edes sitä, että työnantajasi joutuu maksaa sen palkan nyt sitten tuplana, kun joutuu maksamaan sairausajan palkan ja tuuraajan palkan.
Ainiin mut eihän se sinulta ole pois, kun on niitä "pitämättömiä sairaslomia"
kristos sentään, että voi olla tyhmiä ihmisiä. Sitten työpaikalta vähennetään porukkaa, kun on pakko tehdä saastöjä ja sairaslomatodistukset vaaditaan yhdestäkin päivästä ja todennäköisesti juuri sinä olet se joka vinkuu täälklä kuinka "epäreilu paska työnantaja on"
Kesätyöntekijät saapuneet ja silmät kiiluen oikein kyttäävät ylitöitä. Sunnuntaisesta ylityöstä saa tuplapalkan ja arkena kaksi ekaa tuntia 50 prosenttisia loput satasia. Heillä pieni veroprosentti ja siksi kova into painaa duunia. Joten turha jeesustella ainakaan mun kohdalla että toiset saa painaa tupladuunia saamatta erillistä korvausta. Tänä vuonna en ole vielä päivääkään aiemmin sairastanut joten pitämättömia sairaslomia siis löytyy.
Onko jollain aloilla lakisääteinen kiintiö sairaslomapäivistä,riippumatta siitä onko työntekijä koskaan sairas.Jos irtisanoutuu saako ne sairaspäivät sit takautuvasti rahana jos ei ole pitänyt niitä?
varsinkin näille huijareille jotka aikoo olla töistä pois.
Jääkiekkoa ei tarvitse katsoa,tulos kerrotaan myös maanantaina uutisissa.Te ette jää paitsi siitä tiedosta millään.
mulla ei ole varaa sairastaa sunnuntaina. Nappia naamaan vaan ja menoksi.
Mä karkaan puolta tuntia ennen töitten loppua ja ehdin loistavasti kotiin kattomaan ottelua! Jippii!
Ilmeisesti omatunto ei edes soimaa, kun kehtaat täällä asialla rehvastella.
Et varmaankaan ajatellut hetkeäkään, että yllättävä poisjääntisi työpaikalta, aiheuttaa hankaluuksia muille. Jos olet kaupanalalla tai muussa palveluammatissa, sinulle pitää hommata sijainen tai jos sellaista ei löydy, niin työtoverisi työtaakka on kaksinkertainen.
Kuitenkaan työkaveri ei saa tuplapalkkaa vaan saat vielä kaiken lisäksi palkan ajalta jonka löysäilet kotona.
Lisäksi sinunlaistesi epärehellisten lintsareiden vuoksi yhä useammassa työpaikassa vaaditaan lääkärintodistus jopa yhden päivän poissaolosta.
Joten katso peiliin sitten kun olet oikeasti vatsataudissa ja saat paskat housussa hakea lääkäriltä todistusta.
Ilmeisesti omatunto ei edes soimaa, kun kehtaat täällä asialla rehvastella.
Et varmaankaan ajatellut hetkeäkään, että yllättävä poisjääntisi työpaikalta, aiheuttaa hankaluuksia muille. Jos olet kaupanalalla tai muussa palveluammatissa, sinulle pitää hommata sijainen tai jos sellaista ei löydy, niin työtoverisi työtaakka on kaksinkertainen.
Kuitenkaan työkaveri ei saa tuplapalkkaa vaan saat vielä kaiken lisäksi palkan ajalta jonka löysäilet kotona.
Lisäksi sinunlaistesi epärehellisten lintsareiden vuoksi yhä useammassa työpaikassa vaaditaan lääkärintodistus jopa yhden päivän poissaolosta.
Joten katso peiliin sitten kun olet oikeasti vatsataudissa ja saat paskat housussa hakea lääkäriltä todistusta.
Ällöttää tuollaiset itsekeskeiset paskat. Työilmapiirikin vain tulehtuu kun muut joutuu tekeen kaksinkertaisen työn.
Mä myös "sairaana" eikä taatusti mun omatuntoa kolkuta tippaakaan. Meillä voi olla ilman lääkärintodistusta kolme päivää pois niin otan samalla maanantain ja tiistainkin vapaata.
Monenkohan av:laisen mies huomenna makaa sängyn pohjalla, vaikka pitäs töihin mennä? =D
Itsellä oikeasti tuntuu flunssa iskevän.. Mietin että kuhan ei tuu nyt kuume tms. kun kuitenkin kaikki luulee että lusmuan pelin takia.. =) Ois nimittäin erittäin aikainen aamu huomenna. Katson kyllä pelin ja nuokun sitten töissä..