Mieheni on minulle aivan täydellinen
Rakastan häntä niin paljon että enempää ei voisi. En olisi koskaan uskonut tapaavani tuommoista ihmistä.
Aikuisia ollaan, oltiin kun yhteen mentiin. Minä 36v mies 40v. Nähtiin toisemme ja todettiin tässä se on. Viikon tuttavuuden jälkeen asuttiin yhdessä, 3kk naimisisissa.
Aiemmat suhteet kestivät pitkään, naimisiin mentiin 7v jälkeen.
Minulla on 2 lasta aiemmasta liitosta, Isompien lasten isä menehtyi, nykyinen mieheni omaksui heti isän roolin. Olen onnellinen tästä ja lapset pitävät häntä isänään.
Meillä on ns yhteys. Tiedetään molemmat mitä toinen haluaa.
Lapsia perheeseen on tullut vielä 2kpl ja ollaan onnellisia.
Itselläni jonkinlainen kompleksi kaikesta. Miltä näytän, miltä koti näyttää, mitä pitäisi tehdä.
Mieheni suuripiirteisyydellään tehnyt hyvää minulle. Kaiken ei pidä olla aina hyvin. Paitsi mielessä.
Hyviä asioita joskus tälle palstalle haluan kertoa.
Kiintoisempaa varmaankin olisi kertomus miten isompien lasteni isä teki itsemurhan ja yritti sitä ennen lopettaa minut ja lapseni. Mies oli johtoasemassa, nuhteeton, kaikkien mielestä niin ihana. En tiedä mikä tuli. Hänen suvussaan paljon itsemurhia.
Kommentit (4)
on aina ihanaa lukea tälläisiä viestejä ?
T:Täälläkin täydellisen miehen vaimo :)
Mäkin tiesin heti että tuon miehen kanssa haluan olla, kun tapasin aviomieheni. :) Ihanaa, kun on löytänyt sen oikean!
vaikka kunnon miehiäkin olisi muunmoassa romanikerjäläisten joukossa. On ihmisiä joilla humanismi on korkeammalla tasolla, kuin taloudellinen status. Se lienee lapsillekin tärkeintä, vaan ei lapsien emolle, joka on tottunut LIHAVAAN ELÄMÄÄN.
LIHAVAT TURKKEIHIN PUKEUTUVAT ÄMMÄT!
löytänyt miehen, joka on sinulle oikea. Nauti hänestä, ja eläkää onnellisena perheenä.