Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako ylituntia ottaisit jos saisit

Vierailija
14.05.2011 |

mitä haluat?

Mulla op.velv. 21 ja 4 ylituntia ollut, en haluaisi enää neljää. 0-2 sopiva.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lukkarit on niin huonoja, että muuten on hyppyjä 2 h keskellä päivää joka päivä, en muuten.

Vierailija
2/9 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 niistä käyttäisin nukkumiseen ja 2 johonkin kivaan, vaikka kirjoittamiseen tai laulamiseen tai auringossa lekotteluun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kyllä aivan täydellinen vaihtoehto!

Vierailija
4/9 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 niistä käyttäisin nukkumiseen ja 2 johonkin kivaan, vaikka kirjoittamiseen tai laulamiseen tai auringossa lekotteluun

tässä puhuttiin opettajien ylitunneista... :DDD

Vierailija
5/9 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan ylimääräisiä tunteja vuorokauteen. 30 voisi olla aika soppeli.

Vierailija
6/9 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ap-ope ihan on sitä mieltä, että tuo nukkumistuntiehdotus ratkaisisi myös työtuntiongelmat! Noin jaksaisi viidennenkin ylitunnin!

Vierailija
7/9 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitunteja saisi olla vähintään 4, muuten jää palkka niin mitättömäksi. Mutta maksimimäärä on 8 ylituntia. Nuo vielä menee ihan hyvin, mutta siitä enemmän jos on tunteja, niin alkaa opetuksen laatu ja oma elämänlaatu kärsimään.

Vierailija
8/9 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ylitunnit ovat samojen tuntien toistoa, niin voi laittaa vaikka 7 ylituntia. Jos taas ylitunnit on jotain uusia valinnaisaineita, joita en ole koskaan opettanut, niin 0 ylituntia.

Olen pitkään opettanut 7 ylitunnilla ja kun opetusvelvollisuuteni on 23, niin se on tarkoittanut 26-30 tuntia opetusta viikossa + lisäksi vielä muut erityiskorvattavat tehtävät.

Nyt olen hyvän tovin tehnyt opetusvelvollisuudella tunteja ja se on ollut ihan ok. Palkka on pudonnut bruttona satoja, mutta olen saanut lisää vapaa-aikaa ja se on ollut taas kiva.

Oikeastaan aika sama että paljonko tunteja on, jos tosiaan ovat toistensa toisintoa. Sen sijaan mitään erityiskursseja en jaksaisi lähteä väsäämään jollain 100-verot kuukausiliksalla.

Vierailija
9/9 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylitunteja on 11,2, kun opetusvelvollisuus on 21,5. Kaikkie tunnit eivät ole olleet opetus, vaan osa 1,5-jaollisia, joten todellinen työmäärä on ollut suurempi. Vähän on ollut turhan paljon töitä.

Ensi vuonna tulee olemaan n. 6 h.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän