Soitetaanko terkka-asemalta AINA, jos luomi on poistettu? ov
Kävin tossa n. 1,5 kuukautta sitten poistattamassa kolme luomea ja kävin tiistaina yhden asian takia päivystyksessä ja se hoitaja tuumasi, että oletko käynyt tänä keväänä aikaisemmin ja tutki konetta erittäin kiinnostuneena.
Tulin kotiin ja terkka-asemalta yritettiin soittaa kahdesti (ainakin uskon, että se "tuntematon numero" oli tuolta), mutta olin koiran kanssa lenkillä eli vastannut.
Eilen tuli terkka-asemalta kirje, missä ilmoitetaan lääkärin soittavan ensi viikolla..
Kommentit (7)
meillä soitetaan aina. Toisesta terveysasemalta jossa olin töissä soitetaan vain jos jotain lisätutkimuksia vaativaa. Eli ko. voi olla mikä vaan. Tuskin pad hyvänlaatuinen olisi odottanut 1,5kk ja soitto voisi odottaa ensi viikkoon jos pahanlaatuista.
niin olisi soitettu heti, mutta muulloin ei ole kyllä soitettu ja tuo hoitajan kommentti jäi mietityttämään.
Mutta kyllä nuo oli mun mielestä ihan ok luomet, olivat vaan vähän pahassa paikassa, sen takia poistettiin.
saatiin pois niin tuskin sillä sitten on mikään kiire.
*kuvittelee vaihtoehtoja*
pahanlaatuisen tulosta EI annettaisi puhelimessa, vaan olisi pyydetty käymään. Eks-terkkari
ainakaan meidän tk:ssa. Ei ole resursseja, soitetaan ja kerrotaan että tarvitaan lisätutkimuksia
suuri heikonnus sitten minun terkkariaikojeni on näemmä tapahtunut. Muuan lääkäri antoi minun aikanani syöpädg:n potilaalle puhelimessa ja sai aivan hillittömät sapiskat ylilääkäriltä. t. 6
joku niistä luomista on ollu pahalaatunen..