Prkl Huutiksen pöpit. Ov
Huusin yhden myyjän hv kohdetta, lähtöhinta 0 euroa ja korotus euron. Kohteessa oli jo yksi huuto ja tein huudon, hv ei luonnolliseti ylittynyt. Huusin sitten seuraavana päivänä 7 kertaa oman huutoni yli, kun yritin ylittää hv:n ja lopuksi se onnistuikin -> hv 45 euroa (mitä helvetin järkeä on laittaa noin korkea hv ja lähtöhinnaksi nolla??).
Noh, seuraavana päivänä olin menosa laittamaan yhtä kohdetta myyntiin ja ruutuun pläjähti teksti: tunnus ei ole käytössä, epäselvissä tapauksissa ota yhteyttä ylläpitoon tms.
soitin tuonne ja vastaus oli; myyjä pyysi poistamaan hupihuutosi tms.
Siis mitä vittua?? Siis eikö tuolla muka saa yrittää ylittää hv:tä??!! Jos tuo meininki on tuollainen, niin en kyllä rekkaudu uudestaan. Eka huuto ja olisi ollut eka kauppa tuolla jne.
Kommentit (7)
15 päivä ja tuo myyjä vinkui yp:tä poistamaan mun huudot!
Eli tuolla ei siis saa yrittää huutaa hv:n yli? Mitä helvetin virkaa tolla hv:llä sitten on? Onko se sitten hupimyyjille tarkoitettu, joiden ei ole edes tarkoitus myydä mitään.
et ole mikään hupihuutaja, niin eiköhän asia selviä.
et ole mikään hupihuutaja, niin eiköhän asia selviä.
asian puhelimessa. Tunnus on ja pysyy kiinni.
Mutta saahan noita pelejä ja konsoleita ym. Ebaystäkin ja halvemmallakin eli taidanpa pysyä siellä. Ajattelin vaan, että eipähän tarvitsisi maksaa niin paljoa postikuluja.
ap
yp aio palauttaa tunnustasi? Aika hurjaa touhua.
se kohde linkkinä tänne! Minkälainen myyjä pitää huutajaa hupihuutajana kun kohde on vielä auki? Hulluko se on!!? =D
se kohde linkkinä tänne! Minkälainen myyjä pitää huutajaa hupihuutajana kun kohde on vielä auki? Hulluko se on!!? =D
Mutta kyseisellä myyjällä on pelkästään hv kohteita ja ainoastaan yksi palaute eli on saanut vaan yhden kohteen myytyä. Eli suht uusi myyjä siis.
Katsoin tuohon kohteeseen tehdyn kysymyksen joka oli tehty sinä aamuna, kun mun tunnus oli suljettu iltapäivällä. Joku heebo oli kysynyt, että laitatko kohteen nyt uudestaan myyntiin tms. ja myyjä oli vastannut, että olen ottanut asiakaspalautteeseen yhteyttä tms.En viitsi mennä katsomaan mikä tuo oikea sanamuoto oli.
Ehkä myyjä ei uskonut sinun oikeasti lunastavan tuotetta kun huusit yksin yli hv:n. Se on nimittäin aika epätavallista että itse korottaa huutoaan 40€.
Jos olet toiminut oikein, eli maksanut tuotteen jne. niin laita ylläpidolle viestiä että et ole tehnyt mitään hupihuutoa, vaan olet maksanut huutamasi tuotteen kuten pitääkin.