Eräs raskaan aoleva nainen rupesi itkemään kaupungilla kun mainitsin hänelle
tupakan polttamisesta ja siiderin juomisesta terassilla.
Oli vain pakko kun oli niin hirvittävän näköistä kun nainen ison vatsansa kanssa tupruttelee ja vetää siideriä tms
Kommentit (9)
Minä, kun olin raskaana ja joun alkoholittomia drinkkejä, niin ainakin kolme ihmistä oli sen näköisiä, että kohta tullaan saarnaamaan alkoholin käytöstä.
Mutta kukaan ei kuitenkaan tullut! =)
varma, että oli raskaana eikä vain lihava? Entä oliko siideri varmasti alkoholillinen?
olis ollut seuraavan päivän iltasanoman lööpissä:
raskaana oleva nainen löi pirttihirmua käkättimeen
Joo ja ei ollut LIHAVA/SOTANORSU tms vaan laiha/normaalipainoinen...
Jos raskaana olevaa ei tunnista niin täytyy olla idiootti!
Hyvä ystäväni on kärsinyt äitinsä ketjupolttamisesta paljon. Esim. koulussa keskittymishäiriöitä, pienikokoisuutta ja hajua pilkattiin koulussa, oppimisvaikeuksia ja aikuisena lapsettomuutta sekä taipumus masennukseen (joka saattoi johtua äidin monista muistakin puutteista).
En silti ehkä uskaltaisi noin vain mennä arvostelemaan. Itselläni on kivat mahaläskit, vaikka kuopus on kohta jo 1-vuotias eli itkuksi menisi, jos joku tulisi minun siiderin juomisestani kommentoimaan...
kun olisikin ap:n rohkeutta huomauttaa näkemistään vääryyksistä. Siinä saisivat kyytiä roskia heittelevät ihmiset, etuilijat, lapsia tukistavat tai nimittelevät vanhemmat, toisten turvallisuudesta piittaamattomat autoilijat siinä missä tupakoivat ja alkoholia nauttivat odottajatkin.
No voihan noista sitten kirjoittaa av:lle, mutta suora kommentti voisi tehota paremmin.
on pyöreävatsainen ja näyttää siltä kuin olisi 8- kuulla raskaana, hänellä oli munasarjoissa kysta, joka alkoi yöllä kipuilemaan niin, että lähti lääkärille, sai lähetteen naistenklinikalle ja meni tietenkin soittamaan kelloa, yöaikaan kun ovet on lukittu. Hoitaja tuli avaamaan ovea ja kysyi työkaveriltani, joka siis vatsakipuisena käveli vähän etukumarassa ja piteli vatsaansa, että "onko kovat poltot?" tarkoittaen synnytyskipuja. Joten kyllä voi ihan ammattilainenkin erehtyä, että onko iso maha vauvasta vai läskistä johtuvaa.
Vastasiko mitään?