Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällasen miehen kanssa??

Vierailija
13.05.2011 |

Kohtuutuore miesystävä 37v. ei omista juuri mitään. No vanhemman auton omistaa, mutta asuu vuokralla, ei säästöjä, osakkeita.

On ollut kuitenkin työelämässä lähes 20v. ja elänyt ihan normaalielämää. Jonkin verran matkustellut.

Minua vähän arveluttaa miehen rahan käyttö, poltteleeko raha taskussa niin että kaikki laitetaan palamaan kun mitään ei ole jäänyt säästöön tai saanut omaisuutta kartutettua, esim. asunnon muodossa.

Onko sinusta outoa että lähes 40v. ihmisellä ei ole juuri mitään omaisuutta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään outoa.

Vierailija
2/11 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät halua kartuttaa omaisuuttaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettavasti tulee sama mieleen, ettei vaan osaa hoitaa raha-asioitaan.

Vierailija
4/11 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rivitalokolmio maksettuna - pk-seudulla suht. arvoalueella.

Minä olen samaa mieltä: outoa on jo 40-vuotiaalla ei ole kuin tuulen huuhtoma p...e.

Vierailija
5/11 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä hautaan mukaan saa.

Mä en käsitä, ku jotkut kituuttaa ja kituuttaa ja säästää, mihin ne oikein säästää, jos ei ikinä rahojaan mihinkään käytä. Lapset sitten perintönä tuhlaa menemään.

Vierailija
6/11 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole muuten sössinyt raha-asioitaan. Ei taida vaan olla sellainen "järkevä" ja säästäväinen ihminen. Järkevä olisi jo maksanut asuntolainansa varsinkin kun miehillä on niin hyvät palkar,

Vierailija
7/11 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siis naispuolinen, 46v. Asun vuokralla, uudehko auto on. Matkustelen aika paljon, ja töitä teen sen verran että saan itseni elätettyä. En hirveesti tuhlaile turhuuksiin mutta ostan mitä haluan. Perintöjä on tullut, niillä sitten lisäksi rahoitan tuota matkustelua esim. En vaan käsitä miksi mulla pitäisi olla omistusasunto ja sijoituksia, perillisiä ei ole. Ei nappaa jättää valtiolle perittävää, enköhän tässä oman osani oo jo maksellut veroina. Pitäis se testamentti pikkuhiljaa tehdä, eläinsuojeluun voisin testamentata pankkitilini varat.

Vierailija
8/11 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää kuten Jeesus opetti ja perii taivasten valtakunnan.

Onnitteluni. Odottelen sinua tuonpuoleisessa!

Vierailija
9/11 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä riivatun mittari se omaisuus on?

Onko hänellä velkaa vai elääkö kuitenkin sillä palkallaan? Jos ei ole velkainen, on elänyt mukavaa elämää ilman sen suurempia huolia. Ei hänellä ole ollut tarvetta ostaa omaa asuntoa, vuokralla asuminen takaa suht helpon vaihtoehdon jos ei ole valmis asettumaan johonkin tiettyyn paikkaan ja haluaa säilyttää liikkumisen vapautensa.

Vanhempi auto voi olla ihan järki ratkaisu, ehkä ostettu uutena joskus aikanaan eikä ole tullut tarvetta vaihtaa uuteen?

Tuskin minäkään sijoittaisin rahojani mihinkään vaikka sitä sijoitettavaksi asti olisikin.

Vaivihkaa voi kysellä olisiko mies valmis jossain vaiheessa valmis ostamaan oman asunnon, säästämiseen ja sijoittamiseen jos ne niin tärkeitä ovat sinulle.

Vierailija
10/11 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisitko hieman listaa tähän alle:

?

?

?

Vierailija
11/11 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni on 59v ja omistaa alle puoletautosta jota ajelee, velkaa on paljon enemmän, eikä mitään omaisuutta.

On todellakin surkea raha-asioissa, on aina ollut. Itse yritän pyristellä tuosta taakasta (huonosta taloudenhoidosta) irti, mutta vaikeaa on.

Silti minulla on omaisuutta edes muutama kymppitonni, ja sitä on tarkoitus kasvattaa ennen eläkeikää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan