Siis elääkö nämä ihmiset selibaatissa - vai miten seksi onnistuu? En ymmärrä!
Kommentit (17)
kun teit jo aiemmin avauksen, muttet vastannut kysymykseeni.
Mä en nähnyt noissa mitään, mikä haittaisi seksin harrastamista. Noissa terskalävistyksissä on tuo pitkä tappi vain parantumisvaiheen ajan, jotta koru ei käy turvotuksen takia liian pieneksi.
Mihin mun siis tarttis vastata. Yritän tietysti vastata. Mutta minua nämä kuvat ällöttävät ja pidän tällaista tosi älyttömänä juttuna.
jossa kysyit, että miten ihmiset, joilla on useita lävistyksiä alapäässä, harrastavat seksiä. Mä kysyin, että millaisista lävistyksistä ja kuinka monesta on kyse.
Jos pidät ällöttävänä ja/tai älyttömänä, niin älä herran tähden sitten käy semmoisilla sivuilla, joissa esitellään genitaalilävistyksiä tai muutenkaan ajattele asiaa!
Mihin mun siis tarttis vastata. Yritän tietysti vastata. Mutta minua nämä kuvat ällöttävät ja pidän tällaista tosi älyttömänä juttuna.
Älä sitten kyttää noita kuvia. Tai laita itsellesi genitaalilävistyksiä, eikö ole yksinkertaista. Ei ole sinulta pois muiden korut vaikka kuinka inhottaisi.
Miten noiden läväreiden pitäis estää seksin harrastamista?? Kyselee lävistetty..
No eihän tuollaista korullista penistä voi naisen alapäähän laittaa? Ei ainakaan minun mielestäni ottamatta kaikkea krääsää pois.
tuo pitkä tappi laitetaan turvotuksen takia. Kun lävistys paranee, se vaihdetaan lyhyempään. Ja voi semmoisen korullisen peniksen laittaa naisen pimppaan. Jos ei tunnu hyvältä, korun voi aina ottaa seksin ajaksi pois.
Nauraisin itseni kuoliaaksi, jos mieheni menisi laittamaan itselleen tuollaisen korun :DD
ja ihan uteliaisuudesta kysyn, että onko noissa kuvissa tooodella pieniä peniksiä - vai luulenko vaan..
Miten noiden läväreiden pitäis estää seksin harrastamista?? Kyselee lävistetty..
ja ihan uteliaisuudesta kysyn, että onko noissa kuvissa tooodella pieniä peniksiä - vai luulenko vaan..
Ei näy toooodella pieniä.
Laitappas kuvas näytille ilman vaatteita niin mietitään porukalla miten sun kanssa voi harrastaa seksiä ilman että himot lopahtaa näkiessä.
Ei näy toooodella pieniä.
Ok, mullahan on sitten ollut tuuria ;)
minkä kokoinen penis on lepoasennossa? Erektiohan se on, jolla on väliä. Eikä kai noissa kuvissa ollut yhtään erektiota?
Varmasti seksi onnistuu samalla tavalla kuin muillakin.