Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli työreissusta, löysin pyykkikorista vieraat naisten pikkuhousut...

Vierailija
12.05.2011 |

Oksettaa. :( :( Eivät edes olleet mitkään seksipöksyt vaan virttyneet, hieman risatkin likaisenvaaleat keinokuitupöksyt kokoa L. :(

Ja EI ole provo.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vanha kopsu

Vierailija
2/8 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin asti ne vieraat pikkuhousut ja vielä teidän pyykkikoriin? En nyt oikein tajunnut?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettänyt aikanaan tyttökaveria, jonka kanssa seurusteli ennen mua (ei mun kanssa), mutta siitä on jo 10v aikaa... En osannut todellakaan ajatella että meille kävis näin...

Vierailija
4/8 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen sukat ja bokserit oli samansävyiset... TOIVON että joku järkevä selitys löytyy, mutten vielä ole keksinyt mikä se olisi... Uskallanko kysyä mieheltä?

Vierailija
5/8 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä siitä kirjoittamassa. Jos mä löytäisin vieraat pikkarit pyykkikorista, niin se olisi shokki!

Vierailija
6/8 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin taitaa olla jo aika pitkäkin suhde takana. Kehtaa jo vähän virttyneemmässäkin näyttäytyä.

Surullista, saiko teidän rakkaustarina nyt päätöksensä?

Vierailija
7/8 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ristiinpukeutuja pukeutuu vapaammin naisen hepeniin just mm.työmatkoilla jossa häntä ei niin tunneta.Tiedät itsekin ettet olisi niitä löytänyt teidän korista jos ne ois toisen naisen.

Vierailija
8/8 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä siitä kirjoittamassa. Jos mä löytäisin vieraat pikkarit pyykkikorista, niin se olisi shokki!

Muuten en täällä käy paitsi jos on asia josta en voi kenellekään tutulle kertoa. :( :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan