Nyt vasta ymmärrän kuka HULLU jaksaa jankuttaa rintaliiveistä
koko ajan sellaiset joilla isot rinnat ja vaikea löytää näemmä tavallisista myymälöistä oikeita kokoja.Sellaiset c-kupit löystyy jo alle 20-vuotiaana!
Kommentit (14)
eikä nää F-kupit osoita löystymisen merkkejä. Johtuisko hyvistä liiveistä? En myöskään tietääkseni jankkaa rintaliiveistä koko ajan. Tuttavapiiriini ei onneksi myöskään kuulu ihmisiä, jotka nimittelisivät toisia hulluiksi.
C-kupin rinnat. Vauvan syntymän myötä kuppikoko kasvoi lähes E-kuppiin ja nyt 23v. imetyksen jälkeen on TODELLA vaikeaa löytää rintaliivejä roikkuville rinnoilleni.
ja siksi valitsen hyvät liivit esim. Primadonnalta tai Patricialta. Olen 34v eikä rintani roiku.
jOlen 34v eikä rintani roiku.
Anteeksi, mutta jäi niin naurattamaan tuo muotoilu :D
Taidan olla ainoa, joka ei ymmärrä aloituksen sisältöä lainkaan.
eikä nää F-kupit osoita löystymisen merkkejä. Johtuisko hyvistä liiveistä? En myöskään tietääkseni jankkaa rintaliiveistä koko ajan. Tuttavapiiriini ei onneksi myöskään kuulu ihmisiä, jotka nimittelisivät toisia hulluiksi.
kaverillani lainkaan löysät vaikka on deet. Ja onhan se vaikeaa löytää tukevat tissarit kokoa 70D. Rahalla onneks saa, muttei niitä mi´stään tusinakaupasta löydy.
Kai ymmärrät, että esim. 65F ei ole kovinkaan iso koko? Itse laskisin tissini keskikokoisiksi. Hyvä ryhti, tukevat liivit, en ole imettänyt, miksi ne siis roikkuisivat?
Jotain rintaliiveistä, mutta onko ap nyt ymmärtänyt hyvien liivien merkityksen vai ei, se jää arvoitukseksi.
Jotain rintaliiveistä, mutta onko ap nyt ymmärtänyt hyvien liivien merkityksen vai ei, se jää arvoitukseksi.
Riintaliiveistä on kyse, mutta aloituksen sisältö jäi mulle arvoitukseksi.
Mulla on ikää 19v.
Ja nyt jo mummomaiset riippurinnat :(
Ihan siksi et olin vasta 13v ku aloin mitään tukee rinnoille käyttää (vasta niillä main äiti osti jotain), ja nää nyt saavutti melkosen nopee B-kuppikoon.
Nyt on C/D-kuppikoko, ja mietin voinko enää mitenkää saada näistä nättei, ees kohtuu kiinteitä eikä riippuvia...
muista paksut olkaimet!Suurin osa vaatteista joista haaveilen jää käyttämättä/ostamatta koska niitä ei oo tehty isorintaisille.Pukeuduin jo nuorena löysiin isoihin yläosiin.
se painovoima vaikuttaa "keskikokoisiinkin". Ei ole oikeasti mahdollista, että liki 30-vuotiaalla ei olisi YHTÄÄN löystynyt. Muutoksia tapahtuu muuallakin kropassa, ei niitä voi välttyä millään.
Ja kyllä, rintaliivejä tarvitaan ihan senkin vuosi, että on miellyttävämpää olla hölskymättä.