Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IHME, Blogin tiedot katosi.

Vierailija
12.05.2011 |

Mitenkä on, kun blogin tiedot katosi ja en pääse omille sivuille. Onko ollut muilla samoja ongelmia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jonka kautta olen blogin luonut.

tulee ilmoitus, että et kirjoita yhtään blogia. välillä pääsin hallintasivuilleni, mutta jos siitä yritti tarkastella tietoja niin pyytää aina tunnuksia.

Vierailija
2/10 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin mennä lukemaan kahta bloggerin blogia en päässyt ja kun pääsin antoi virheilmoituksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis blogger.comin vai googlen?

Mullekin joskus tullut niin että kun pitäisi tulla hallintapaneeli, tuleekin sivu "evästeitä ei sallita" tms.

Olen sillä tavalla päässyt sisään tuon jälkeen, että menen mihin tahansa bloggerin blogiin (ei siis tarvitse olla omakaan) ja klikkaan oikeasta yläkulmasta "kirjaudu sisään", niin menee oikeaan paikkaan eli hallintapaneelini sivuille. Siis kun olen jo aiemmin kirjautunut bloggeriin, eikä suostu näyttämään hallintapaneelia.

Vierailija
4/10 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis blogger.comin vai googlen? Mullekin joskus tullut niin että kun pitäisi tulla hallintapaneeli, tuleekin sivu "evästeitä ei sallita" tms. Olen sillä tavalla päässyt sisään tuon jälkeen, että menen mihin tahansa bloggerin blogiin (ei siis tarvitse olla omakaan) ja klikkaan oikeasta yläkulmasta "kirjaudu sisään", niin menee oikeaan paikkaan eli hallintapaneelini sivuille. Siis kun olen jo aiemmin kirjautunut bloggeriin, eikä suostu näyttämään hallintapaneelia.

minulla on siis tuolla yläpalkin alapuolella blogger kuvake josta klikkaamalla näen omat sivuni, mutta jos lisään sinne tekstiä niin pitää kirjautua sisään. Tämän jälkeen pyytää tunnusta ja salasanaa ja pääsin äsken sivulleni, mutta kun piti tarkastella sivuani niin tuli teksti ettei blogia löydy.

Vierailija
5/10 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis blogger.comin vai googlen? Mullekin joskus tullut niin että kun pitäisi tulla hallintapaneeli, tuleekin sivu "evästeitä ei sallita" tms. Olen sillä tavalla päässyt sisään tuon jälkeen, että menen mihin tahansa bloggerin blogiin (ei siis tarvitse olla omakaan) ja klikkaan oikeasta yläkulmasta "kirjaudu sisään", niin menee oikeaan paikkaan eli hallintapaneelini sivuille. Siis kun olen jo aiemmin kirjautunut bloggeriin, eikä suostu näyttämään hallintapaneelia.

minulla on siis tuolla yläpalkin alapuolella blogger kuvake josta klikkaamalla näen omat sivuni, mutta jos lisään sinne tekstiä niin pitää kirjautua sisään. Tämän jälkeen pyytää tunnusta ja salasanaa ja pääsin äsken sivulleni, mutta kun piti tarkastella sivuani niin tuli teksti ettei blogia löydy.

En saanut selvää, pääsetkö hallintapaneeliin ollenkaan? Siis siellä näkyy lista blogeistasi jos sulla on useampia samalla tunnarilla.

Vierailija
6/10 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täälläkään vauvalehden keskustelufoorumilla mitään välkkyjä tietokoneneroja ollut.

kysymyksiä vaan sateli mutta ohjeita ei.

Vierailija
7/10 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täälläkään vauvalehden keskustelufoorumilla mitään välkkyjä tietokoneneroja ollut. kysymyksiä vaan sateli mutta ohjeita ei.

Vieläkään en tiedä pääsitkö esim. hallintapaneeliisi vai et. Etkä vaivautunut edes avauksessasi kertomaan MISSÄ bloggaat.

Ei ole mitään yleispäteviä ohjeita jotka toimivat bloggerissa JA vuodatuksessa JA wordpressissä JA MISSÄ LIE MUUALLA...

Pidä tunkkisi. Ensi kerralla kun kysyt jotain bloggaamisesta, en edes yritä auttaa.

Vierailija
8/10 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täälläkään vauvalehden keskustelufoorumilla mitään välkkyjä tietokoneneroja ollut. kysymyksiä vaan sateli mutta ohjeita ei.

Vieläkään en tiedä pääsitkö esim. hallintapaneeliisi vai et. Etkä vaivautunut edes avauksessasi kertomaan MISSÄ bloggaat.

Ei ole mitään yleispäteviä ohjeita jotka toimivat bloggerissa JA vuodatuksessa JA wordpressissä JA MISSÄ LIE MUUALLA...

Pidä tunkkisi. Ensi kerralla kun kysyt jotain bloggaamisesta, en edes yritä auttaa.

Kertoihan se, että bloggerissa (blogspot.com)!

Mulla sama vika, eikä toimi vieläkään!

Vierailija
9/10 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään en tiedä pääsitkö esim. hallintapaneeliisi vai et. Etkä vaivautunut edes avauksessasi kertomaan MISSÄ bloggaat. Ei ole mitään yleispäteviä ohjeita jotka toimivat bloggerissa JA vuodatuksessa JA wordpressissä JA MISSÄ LIE MUUALLA... Pidä tunkkisi. Ensi kerralla kun kysyt jotain bloggaamisesta, en edes yritä auttaa.

Kertoihan se, että bloggerissa (blogspot.com)! Mulla sama vika, eikä toimi vieläkään!

kaikenlaisia uuwatteja on vastaamassa ja eivät lue koko tekstiä.

kerroin juuri tuon, että bloggerissa ja gmail on sähköposti ja että välillä pääsin sivulle, mutta sitten taas kun klikkasin jotain kohtaa niin kertoi, että ei ole blogia. jotenkin noin kerroin aikaisemmin, mutta tuo "tietokonenero" ei lukenut mitä kysyin vaan saivarteli kuten yleensä aina muutkin vastaajat täällä. Sinunlaisia asiallisia on vain vähän vastaajissa.

Vierailija
10/10 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin siinä päivitystä ja sitä kun yritin julkaista niin luki "blogisi on poistettu"

Nyt näyttää hallintapaneelissa etten kirjoita kyseistä blogia.

Jos joku tietää miten noihin bloggerin ihmisiin saa yhteyttä niin kertokaa. Tahtoisin blogini takaisin.