Parisuhdehelvetti.
Kertokaas hyvät ihmiset miksi mieheni haukkuu KAIKKI minun ystäväni ja sukulaiseni? Siis kaikki. Tottakai hän haukkuu myös minut muutaman kerran viikossa, mutta tätä järjetöntä muiden ihmisten haukkumista en käsitä.
Yleensä kaikki lähtee siitä, että sanon jotain väärin. Esimerkkejä näistä: Mies laittoi paksun kultaketjun kaulaansa, nauroin että vielä kun avaisi muutaman napin paidasta olisi kuin kebabin paistaja. Ja tuo ei ollut arvostelua, se oli vitsi. Tästä mies sai syyn haukkua taas minun puoli sukuani.
Tai kun mainitsin, että miehen äidin pikkukoira ei vaan opi sisäsiistiksi millään, jokohan sitä tulisi käyttää eläinlääkärissä ettei ole mitään elimellistä vikaa. Tästä taas räjähdettiin ja haukuttiin ystävät ja sukulaiset (siis mun sukuhan ei ikinä ole oppinut sisäsiistiksi, ne on hulluja ja outoja ja hän ei enää ikinä halua olla niiden kanssa missään tekemisissä...).
En haluais lähteä tälle muiden haukkumalinjalle ja laskeutua tuon miehen tasolle, sillä silloin ollaan molemmat ihan yhtä paskoja. Mutta tämä haukkuminen vaan jatkuu ja pahenee näköjään koko ajan. Mitä ihmettä teen?
Seurustelin kerran erään tyypin kanssa jolle menin vitsinä heittämään minkä väriset hiukset hänen tulisi värjätä. No sain turpaani ja haukut ettei hänelle tule koskaan sanoa noin ja miten se häntä loukkaa...että näin