Paljonkohan maksaa leikkaus, jossa poistetaan vatsasta ylimääräistä nahkaa...?
Olisiko kenelläkään minkäänlaista tietoa?
Muuten olen hoikka, 178cm/65kg, mutta kolmen raskauden jäljiltä vatsassa ylimääräistä nahkaa repullinen ja sehän ei pois lähde muuten kun veitsellä...
Kommentit (9)
on rasvaakin runsaasti, joten ei ole pelkkää nahan kiristystä. Mutta tosiaa, on tosi iso leikkaus ja kannattaa olla tiptop kunnossa muuten, kun ja jos menee leikkaukseen. liikuntaa ja ruokavaliota ensin kehiin runsaasti. maksanee muutamia tonneja riippuen paikasta.
Kuvailtu täsmälleen sama toimenpide, aika iso ero hinnassa...
menin elixiaan ja sanoin personal trainerille että teen mitä vaan että saan sen pois nyt 4 kk käynyt 2-3 krt viikossa tunnin verran. Pienentynyt huomattavasti ja samoin rinnat tuntuvat kiinteämmiltä sekä kädet ja peppu. Eli kyllä sen kuntoilemallakin saa kun osaa oikeat liikkeet:)
tai nahkareppu. Kun toisilla ihan todella jää vain pelkkä nahka! Ei revennyttä ja arpeutunutta nahkaa millään kuntoilulla poisteta...
joten treenaamisen puutteesta tai ns. huonosta kunnosta ei ole kiinni...
Se nahka vaan ei siitä mihinkään katoa eikä ylimääräisen nahan määrä pienene, vaikka lihakset oliskin treenattu...
tai nahkareppu. Kun toisilla ihan todella jää vain pelkkä nahka! Ei revennyttä ja arpeutunutta nahkaa millään kuntoilulla poisteta...
mutta kuntoilulla edesauttaa ainakin leikkauksesta toipumista huimasti.
plastikka kirurgia kiinnostaisi minuakin ja minulla olisi ehkä vähän rahaakin panostaa siihen, mutta ei suomessa kukaan mistään mitään tiedä.
Edes kauneuteen keskittyneissä lehdissä ei puhuta rintojen parantelusta tai rasvaimuista.
Mistä tällainen tavan tallaaja sitten voisi saada niistä mitään tietoa?
Kahdesta raskaudesta jäänyt todella runsaasti ylimääräistä nahkaa...eikä mitään toivoa saada pois ilman veitseä. Mun mitat on 166cm./61kg.