Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun mieheni on matkoilla, hän lähettä vain muutaman tekstarin

Vierailija
08.05.2011 |

jossa on aina tähän tyyliin että "mitä kuuluu kulta, kuinka voit, rakastan sinua". Minä en noita lässytyksiä kaipaisi vaan että hän kertoisi mitä sinne kuuluu ja miten asiat menee ja laittaisi useammin viestejä. :((

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinulle muutama tekstari ei riitä? Minusta yksi tekstari joka päivä tai joka toinen päivä on normaali tahti. En myöskään odota mieheni lähettelevän varsinaisia kuulumisia, vaan vain lyhyitä tietoja siitä, että kaikki on hyvin.

Vierailija
2/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä minä haluaisin kuulla hänestä joka päivä.. kai olen sitten vaativa. Huolestun heti jos hän ei laita tekstaria joka päivä. :((

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInäkin kaipaisin että soittelisi ja kyselisi miten pärjätään jne, mutta laittaa suunnilleen viestiä milloin on perillä tms. Ei ole koskaan ollut mikään puhelimessa puhuja, pakko kai tottua...

Vierailija
4/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellesi, että haluat viestin joka päivä ja hänen kuulumisiaan?

Vierailija
5/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen jo tottunut asiaan enkä enää edes odota muuta. Tosin olen huomannut itse käyttäytyväni välistä kiireisillä työreissuilla vastaavasti, kun koko ajan ohjelmaa ja ihmisiä ympärillä:)

Vierailija
6/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minä laitan joka päivä tekstarin hänelle.

Ei hän kyllä muutenkaan normaalistikkaan tekstaile. Soittaa kesken päivän jos on joku asia, on kamalan nuuka puhelinlaskujensa kanssa.

ap.

Vierailija
7/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ilmoittaa päässeensä perille. Samoin teen itse. Me ollaan miehen kanssa aikuisia, emmekä lässyttele. :)

Vierailija
8/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai ne miehet sitten ovat vähän erilaisia tuossakin asiassa.

Tiedän että hänellä on usein hyvin kiireistä matkoillaan.

ap.

Vierailija
9/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole siitä kiinni. Mutta kyllä me edelleenkin höpöstellään rakkaudentunnustuksia. :)

ap.

Vierailija
10/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä me kaikki tiedetään mitä ne äijät työmatkoilla tekee. Kunhan vaan ei tuo ikäviä tuliaisia.

Vierailija
11/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koittakaa keskustella asiasta, että sä haluaisit pitää yhteyttä enemmän. Ei miehet ole ajatustenlukijoita, vaikka kuinka toivoisit niin.

Vierailija
12/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin työmatkoilla sen verran paljon ohjelmaa että ei siinä ehdi puhelimessa jaarittelemaan ennen kuin illalla pääsee hotellille - ja tuolloin kello on Suomessa yleensä jo niin paljon, ettei enää viitsi soittaa.

Vierailija
13/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on perillä klo 24-06 välillä, nin laittaa vaan tekstarin. Tekstarin on laitettava joka ilta, muuten soitan perään. Eli aina on tekstari tullut. Yleensä tekstarissa on mainittu sää ja ruoka. Se riittää mulle.

Vierailija
14/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en myöskään kaipaa viestittelyä joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi