Lue keskustelun säännöt.
Tampereen Hervannan äiti-lapsi (tms) kerhot, kokemuksia?
08.05.2011 |
Minkä ikäistä porukkaa käy ja käykö esim ei suomea puhuvia? Onko helppo päästä juttuihin mukaan:)?
Kommentit (4)
Mitä te yleensä touhuatte näissä kerhoissa?ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapset leikkivät/leikitään lasten kanssa, jutellaan, syödään aamiaista yms. Joskus on jotain esittelyitä tms. Mutta pääasiassa aika vapaata yhdessäoloa. Lasten vahtimiselta harvemmin ehtii mitään kovin syvällisiä keskusteluja tms.
Seurakunnilla on myös avoin kerho jossa alkuhartaus, ohjattu leikki- laulutuokio ja sit vapaata leikkiä ja askartelujuttu sekä eväitä( saa tuoda omat tai ostaa paikanpäältä pullaa ja karjalanpiirakkaa)
käynyt MLL:n kerhoissa ja kerran pari Hervantatuvalla. Ihan tavallisia kotiäitejä, ikäjakauma varmaan 20-40 v, ehkä 30 v:n molemmin puolin eniten porukkaa. Varsinkin Hervantatuvalla tuntui olevan paljon porukkaan Hervannan ulkopuoleltakin. MLL:llä en ole törmännyt yhteenkään ei-suomalaiseen, Hervantatuvalla oli pari, mutta hekin puhuivat suomea.
Mä olen kokenut aika helpoksi päästä juttuun mukaan. Tokihan siellä on ihmisillä vanhoja tuttuja, mutta paljon käy satunnaisemmin väkeä, joten mä en ole ainakaan huomannut olevan mitään "sisäpiiriä", kun väki vaihtelee.