Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äitienpäivä ehdotus

Vierailija
08.05.2011 |

tilaisin seuraavaksi äitienpäiväksi tälläistä:

- iso kauppakeskus auki esim jumbo

- mies antaa lahjaksi muutaman satasen ja luvan saada viettää koko päivä shoppaillen ja aterioiden kauppakeskuksessa

- kaupoissa olis tuotenäytteitä, herkkuja maistiaisiksi, kuohuviiniä, aleja

Tänä aamuna nimittäin 3 lasta heräsi jo seiskalta ja aloitti tappelemaan. yksi on vinkunut koko päivän, et haluu lemmikin. yks kakkas just parvekkeelle. kämppä on ku hävityksen kaupunki.

huoh.

toki sain lahjan ja ammupalan sänkyyn mut oliisn kyl kaivannut loppupäiväksi ihan lomaa tästä arjen pyykki ja tiskivuoresta..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai odotatko, että äidit laitetaan töihin äitienpäivänä, jotta sinä saat shoppailla?

Vierailija
2/9 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaisin seuraavaksi äitienpäiväksi tälläistä:

- iso kauppakeskus auki esim jumbo

- mies antaa lahjaksi muutaman satasen ja luvan saada viettää koko päivä shoppaillen ja aterioiden kauppakeskuksessa

- kaupoissa olis tuotenäytteitä, herkkuja maistiaisiksi, kuohuviiniä, aleja

Tänä aamuna nimittäin 3 lasta heräsi jo seiskalta ja aloitti tappelemaan. yksi on vinkunut koko päivän, et haluu lemmikin. yks kakkas just parvekkeelle. kämppä on ku hävityksen kaupunki.

huoh.

toki sain lahjan ja ammupalan sänkyyn mut oliisn kyl kaivannut loppupäiväksi ihan lomaa tästä arjen pyykki ja tiskivuoresta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai odotatko, että äidit laitetaan töihin äitienpäivänä, jotta sinä saat shoppailla?

vapaaehtoisia työntekijöitä löytyisi jos pyhälisät saisi. eihän kaikki juhli äitienpäivää.

Vierailija
4/9 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaupat on auki kerran sunnuntaisin, äitienpäivä ei saisi olla poikkeus. On ne äidit töissä muuallakin, ei kaupantädit sen kummempia oo.

Vierailija
5/9 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaaehtoisia työntekijöitä löytyisi jos pyhälisät saisi. eihän kaikki juhli äitienpäivää.

Eikä ne pyhälisät niin suuria ole....

Vierailija
6/9 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en shoppaile mitenkään usein. Käyn itse asias kaupas, joka ei ole ruokakauppa korkeintaan kerran kolmessa kuussa.

Mut sehän täs olikin idea, et olis jotain erilaista! ja jotain mikä olis ns. miniloma arjesta.

itse en esim käy koskaan kampaajalla tai kasvohoidoissa tms, jotka useimmat äidit kokee kivoiksi lahjoiksi.

miksei tää mun ehdotus voisi joillekin olla ihan kiva?

ap

Vierailija
7/9 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintolassa, kioskeissa ja huoltoasemilla.

Miksei siis myös kaupassa? Eihän se vuoro koko päivää kestä ja kuten joku jo totesikin, vapaaehtoisia varmasti riittää.

Vierailija
8/9 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintolassa, kioskeissa ja huoltoasemilla.

Miksei siis myös kaupassa? Eihän se vuoro koko päivää kestä ja kuten joku jo totesikin, vapaaehtoisia varmasti riittää.

isänpäivänä töissä!

Vierailija
9/9 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait sentään lahjan ja muutenkin onnitteluja yms. Minä en saanut onnittelua, en halausta, en kukkaa, en lahjaa, ei edes kahveja oltu keitetty, sekin piti tehdä itse. Ja ihan menin itsekseni kahden lapsen kanssa puistoon leikkimään. Mies jäi kotiin lepäilemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi