paljonko tienaatte yrittäjät?
huomasin just et perhana, jos ei mitään odottamatonta tule, jää käteen toukokuussa 700€ kulujen jälkeen. Parhaina kuukausina olen saanut n.3800€
Kommentit (19)
miten niin oikean työn? yrittäjyys on tosi rankkaa kun menee vuosia ennen ku on kunnon tunnettuus ym.
olen tienannut 1000€ käteen tekemällä kuukaudessa töitä n.viikon. Onhan se surkea palkka, mutta hyvä siihen nähden montako päivää olen öittää ollut.
vapaa päivät voi korvata esim. vuokratyöllä jos on pakko.
Voittoa kertynyt vuosittain n.60 000e, josta nostan "verottoman " 9%.
Hyvin ja riittävästi minulle.
ja velkaa on reilusti:( puolison pienellä palkalla ja huvenneilla säästöillä kituutetaan ja unolemoidaan paremmasta.
yrittäjien palkat, kun tavallisena työntekijänä tienaan brutto kuukaudessa 3000 €.
olette kun noin huonot palkat ja joku ei saa mitään muuta kuin velka lisääntyy.
Kait sentään halpahalliyrittäjät ajelee mersuilla ja saa sievoiset palkat?
niin, no alappa tästä sitten opiskelemaan uusi ammatti. menee 4v koulussa ja mitä sitten? en mä tiedä millä alalla saisin sen 3000€ ei sitä ihan joka paikassa saa.
mutta kaikki riippuu työnmäärästä. Alani hyvin kilpailtu.Aina ei ole kaikille hommaa.
jos en ennen 35v pääse säännölliseen liksaan näissä niin voin harkita jotain muuta.
Minulla oli itselläni kamalia kokemuksia toisella töissä. Palkkoja pistettiin alas (1400€kk)ja vittuiltiin, kiusattiin jne...
halpahallien ym yrittäjien tulisi maksaa jotain ympäristön kuormitus veroa. Tuottavat maailmaan paskaa ja rikastuvat. Saisivat hävetä.
asuin vuosikausia Kiinassa ja ostin mielettömät kasat helmiä hyvin edullisesti ( lähes ilmaiseksi ).
Mulla on nettisivut ja myyn helminauhoja sitä kautta. Keskimäärin tuloja on 500 - 1500 euroa kuussa, esim ennen joulua voin saada hyvinkin suuret tulot ja helmikuu on aina kaikkein hiljaisin kuukausi.
Työn teen pimeänä eli en viitsi sen takia käydä messuilla tai muutenkaan esittelemässä itseäni. Ihan hyvin pärjään ja helmiä on jäljellä 5 - 10 vuodeksi.
Varastoa en juurikaan tee paitsi kesän jälkeen alan tekemään puolivalmiita jouluksi ja koko marras ja joulukuun teen pitkää päivää.
Mulla on muutama vakiotoimeksantaja, joiden kanssa mulla on pitkät sopimukset, ja kaikki muu on sitten bonusta siihen päälle.
Ekana vuonna kun jättäydyin yrittäjäks, mulla oli tosi surkeat tienestit - vaan 18000 euroa, mutta olin kyllä siihen varautunut ja starttiraha oli isoksi avuksi.
Seuraava vuosi oli jo parempi, sitten tuli taas pieni pudotus ja nyt on 2007 lähtien menty joka vuosi yli 55000 euron. Se on parempi kuin jos olisin jäänyt vakituiseksi aikaisempiin työpaikkoihini ja jatkanut samassa tehtävässä.
Olen freetoimittaja.
Palkkaa nostan 5000e kuukaudessa, osingot vaihtelee vuosittain 4000-20000e välillä. Tänä vuonna on tuo 4000e.
Lisäksi laitan kaikki mahdolliset ostot ja menot firman piikkiin.
Olen ihan tyytyväinen.
oli jotkut laittaneet myös sen, minkä alan yrittäjiä ovat.
Itse olen seurannut parikymmentä vuotta vanhempani yrittämistä ja hänen perässään hinku alalle olisi kova. Tässä olen juuri kartoittelemassa mahdollisuuksia mukaan hommaan.
ja sen lisäksi minulla on toiminimi. Tuloja tulee todella vaihtelevasti, niin kuin monella muullakin tässä ketjussa. Olen vielä melko tuore yrittäjä. Tälle vuodelle olen aloittanut vasta maaliskuussa ja nyt on sovittuja tehtäviä loppuvuodelle 18 000e edestä. Koska vuosi ei ole vielä puolessa välissä, voi summa kasvaa tuosta jonkin verran. Ei paljon, sillä en pysty enää paljon noiden lisäksi + työn lisäksi hoitamaan.
Eli yrittämisestä tulee n. 1500e/kk. Jotenkin ei vielä uskalla heittäytyä pelkäksi yrittäjäksi, koska tulot aina niin epävarmoja.
aloitin ketjun ja märehdin huono tulosta toukokuulle. nyt tuli niin paljon töitä että käteen jää 3600€
100 - 120 000 vuodessa. Mies ei tienannut mitään ekaan vuoteen, sitten nosti palkkaa 4 000 kuussa, nykyään 6 000 euroa kuussa.
Minulla tilauksia on nykyään tasaisesti puolisen vuotta etukäteen, miehellä se on vielä vähän epävarmempaa, hänellä on enemmän työmatkoja ja muitakin kuluja.
Aiemmin keskiarvo oli varmasti sen 2500, nyt varmaan 1500.:( Hommais oikean työn pikkuhiljaa.