Annatko omalle äidillesi äitienpäivälahjaa?
Minä annan kukkia, itse leivotun kakun ja tryffelisuklaata. Kukat on kyllä oikeastaan minulta ja sisaruksiltani yhteisesti, he kun asuvat niin kaukana että eivät pääse äidin luona käymään.
Mites muut, onko teillä tapana antaa mitään tai mennä kylään?
Kommentit (14)
en.en haluaisi laittaa edes tekstaria mutta helpommalla pääsee kun laittaa edes sen.
En, koska lapsuudenperheessäni ei koskaan vietetty äitien/isänpäivää, ei nimipäiviä... En aio edes soittaa, en mennä kylään, enkä lähettää korttia. Ja oikein hyvissä väleissä ollaan, juuri viime viikolla olimme siellä kyläilemässä ja äidin syntymäpäiviä menemme juhlistamaan viikon päästä. Äitienpäivä ei vaan ole mikä'än erityinen tai tärkeä päivä.
Suklaata ja kukkia viedään. Lapset tekivät kortin. Tietysti muistetaan äitiä koko elämän äitienpäivänä!
Kaikki saavat tietysti aina ruusuja ja itsetehdyt kortit lisäksi jonkun itsetehdyn lahjan.
Tänä vuonna seuraavat lahjat:
Äiti - Kesäinen olkalaukku (Marimekon tyylinen)
Anoppi - Keramiikka lintu (toivoi sellaista itse, päätin antaa äitienpäivänä)
Mummo - Kauniisti kirjailtu kaurapussi (lämmittää kipeitä jalkoja ja esim. vuoteen kuumavesipullon tapaan)
Mamma - Keramiikka sydän tarjoilukulho
Äitienpäivän vietto on minulle tärkeä! Lisäksi ajelemme molemmille isovanhemmilleni vierailulle sunnuntaina. Oman äitini tapaamme siellä ja anoppia tervehditään lauantaina.
Äiti on rakas, saa tänä vuonna 50€ lahjakortin Lippupalveluun minulta ja sisarukseltani puoliksi. Haluan järjestää jotain iloa hänen elämäänsä, kun toimii isän omaishoitajana. Tuo lahjakortti sisältää myös lupauksen, että isälle järjestyy "vahti" siksi aikaa kun äiti menee valitsemaansa tilaisuuteen.
koska en ole ollut äitini kanssa tekemisissä nyt noin kolmeen vuoteen.
Hän on loukannut mua ja sisaruksiani tostuvasti törkeästi.
Olen katsonnut, että mun ei tarvi olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka tekee mulle vain pahaa. Ei hän ole ollut mulle läheinen koskaan, eikä lapsenikaan (teinejä jo) ole olleet hänen kanssaan paljonkaan tekemisissä.
Ihmettelevät vain kovasti mummonsa tekemisiä.
taas on niin että mulla välit poikki koko perheeseen johon siis kuuluu vanhempani ja sisarukseni.
loukkasi mua ja 4vuoteen en ole ollut tekemisissä joten en ala muistelemaan millään.
Äitin oli viimkon meillä ja lähti vasta. Laitoin matkaan tekemäni kakun pakastettuna, ruusun, kortin ja lounaslahjalippuja.
Välimatkaa 400 km.
koska en ole ollut äitini kanssa tekemisissä nyt noin kolmeen vuoteen.
Hän on loukannut mua ja sisaruksiani tostuvasti törkeästi.
Olen katsonnut, että mun ei tarvi olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka tekee mulle vain pahaa. Ei hän ole ollut mulle läheinen koskaan, eikä lapsenikaan (teinejä jo) ole olleet hänen kanssaan paljonkaan tekemisissä.
Ihmettelevät vain kovasti mummonsa tekemisiä.
viime vuonna vein äitini sinne ABC:lle lounaalle, olipa hänen eka kerta ja ikää oli 64...hän oli meillä pidemmän ajan ja tuona sunnuntaina meillä oli asunnon eka näyttö, ei siis haluttu sotkea keittiötä, ja äitini on siis hyvin vaatimaton.
Tänä vuonna emme tapaa äitienpäivänä, koska hän on veljelläni koiran vahtina, mutta kortin lähetin ja lahjan saa jonain myöhempänä viikonloppuna
Kyllä. Ostimme veljeni kanssa lahjakortin äitimme pitämään vaatekauppaan, sekä viemme kukkasia ja löysin yhdet hauskat sukat :)
Huomenna olemme pitkästä aikaa veljeni kanssa molemmat äitimme luona. Tätä ei ole tapahtunut pitkään aikaan, johtuen vain siitä, että kummatkin asumme aika kaukana äidistämme, emmekä aina ehdi sinne asti ajelemaan. Pyrimme kuitenkin aina siihen, että jompi kumpi ehtii vierailemaan, tai äitimme menisi jomman kumman luokse.